Насос гідропідсилювача керма для MAN TGA 26.410 410 л.с.
- Модифікація 26.410
- Тпи кузова Седельный тягач
- Мощность (л.с.) 410
- Объём 11967
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 301
- Привод
- Годы выпуска 2000.12 -
- Код двигателя D 2866 LF28,D 2866 LF32
![HELLA 8TL 359 000-881 HELLA 8TL 359 000-881](https://picture.new.by/images/2/8413a55b5f0e18896a605cf04e483441affdac50.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість отворів кріплення: 2
- для виробника рульового управління: ZF
- Потрібно монтаж / демонтаж фахівцями!:
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81471016218
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 002 821 BOSCH K S00 002 821](https://picture.new.by/images/30/67f74817f87f94b604df499bb36220e40582d1cd.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81 47101 6240
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Види насосів: Лопатевий насос
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81471016218
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 438 BOSCH K S01 000 438](https://picture.new.by/images/30/9aae78df699031bcbc23794156055ff8928a8d44.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81471016184
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 000 476 BOSCH K S00 000 476](https://picture.new.by/images/30/2156db4c351e8a249408e5a88840ee21553e5fc2.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 82 47101 6051
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 446 BOSCH K S01 000 446](https://picture.new.by/images/30/2156db4c351e8a249408e5a88840ee21553e5fc2.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 82 47101 6051
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 000 437 BOSCH K S00 000 437](https://picture.new.by/images/30/d825e0848217532bcc297887f8e93bb453934300.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81 47101 6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 18 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 000 438 BOSCH K S00 000 438](https://picture.new.by/images/30/c12852b92fdeac4b8f3f2873b2d1be3e2b618db4.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81 47101 6136
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 408 BOSCH K S01 000 408](https://picture.new.by/images/30/c12852b92fdeac4b8f3f2873b2d1be3e2b618db4.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81 47101 6136
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S01 000 407 BOSCH K S01 000 407](https://picture.new.by/images/30/d825e0848217532bcc297887f8e93bb453934300.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81 47101 6137
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Замінна частина:
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 18 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![BOSCH K S00 000 468 BOSCH K S00 000 468](https://picture.new.by/images/30/9aae78df699031bcbc23794156055ff8928a8d44.jpg)
- Рік випуску до: 12.2005
- для оригінального номера: 81471016184
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M 18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M 26 x 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![PE Automotive 032.500-00A PE Automotive 032.500-00A](https://picture.new.by/images/63/89d320fb2628471caf4aa12f53b90336eb727ef4.jpg)
- Від'єднання блоку:
- Код двигуна: D2866 LF20/LF21/
- LF22/LF23/LF24/LF25/
- LF26/LF27/LF28/LF29/
- LF30/LF31/LF32/LF34/
- LF35/LF36/LF37/LF38/
- LF39/LF40/LF41/LF43/
- LF45
- D2876 LF01/LF02/
- LF03/LF04/LF05/LF06/
- LF07/LF08/LF09/LF10/
- LF11/LF12/LF13/LF14/
- LF17/LF20/LF21/LF22/
- LF24/LF25
- Конструктивний варіант: H17
- H20
- H23
- необхідна кількість: 1
- Ідентифікаційний номер кабіни водія: F99L
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 150
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: Розподілювач потоку
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 16
![PE Automotive 032.501-00A PE Automotive 032.501-00A](https://picture.new.by/images/63/3e97c4f0f2318f1f49cc226f14bedcaa53979e9b.jpg)
- Код двигуна: D2866 LF20/LF21/
- LF22/LF23/LF24/LF25/
- LF26/LF27/LF28/LF29/
- LF30/LF31/LF32/LF34/
- LF35/LF36/LF37/LF38/
- LF39/LF40/LF41/LF43/
- LF45
- D2876 LF01/LF02/
- LF03/LF04/LF05/LF06/
- LF07/LF08/LF09/LF10/
- LF11/LF12/LF13/LF14/
- LF17/LF20/LF21/LF22/
- LF24/LF25
- необхідна кількість: 1
- Вага [кг]: 2,6
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18x1,5
- Тип клапана: з клапаном скидання тиску
- Положення / градуси: 36°
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Ø фланця [мм]: 52
- Розмір різьблення 1: M26x1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
- Об'ємна витрата [л/хв.]: 17
![FEBI BILSTEIN 180928 FEBI BILSTEIN 180928](https://picture.new.by/images/101/f01079e630b50be6fa47f6fef5bf0eaaf2a4cd10.jpg)
- обмеження виробника: """Ixetic"""
- Вага [кг]: 2,205
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість приєднань: 2
- Кількість отворів кріплення: 2
- Діаметр точок кріплення [мм]: 11
- Розмір внутрішнього різьблення: M18 x 1,5
- M26 x 1,5
![MEYLE 12-34 471 0003 MEYLE 12-34 471 0003](https://picture.new.by/images/144/92c121901e0864567d981a1dc23169e9802c3673.jpg)
- Робочий тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Матеріал: Литий алюміній
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Розмір різьблення 2: M26x1,5
- Нова деталь без застави:
![MEYLE 12-34 631 0001 MEYLE 12-34 631 0001](https://picture.new.by/images/144/92c121901e0864567d981a1dc23169e9802c3673.jpg)
- Робочий тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Матеріал: Литий алюміній
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість приєднань: 2
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
- Розмір різьблення 2: M26x1,5
- Нова деталь без застави:
![TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.029 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.029](https://picture.new.by/images/209/1331ffe79f84d04545daf2076e15c7ca0cd4b3db.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6137
![TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.035 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.035](https://picture.new.by/images/209/738bf2ac861b5491821468a8c94fff6415b43410.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6136
- Робочий тиск [бар]: 180
![TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.037 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.037](https://picture.new.by/images/209/2d7f85b22f9da42aded0f011d01d3b76fcec6be2.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6186
![TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.038 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.038](https://picture.new.by/images/209/25ee9f50d2e62fac495624a6a6825da810bb43f3.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6219
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.052 TRUCKTEC AUTOMOTIVE 05.37.052](https://picture.new.by/images/209/3112481bef1abc56eaf48aa06c13cea6e584e80e.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6182
- Робочий тиск [бар]: 160
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M26 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M18 x 1,5
- Витрата [л/хв]: 20
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.100 ST-TEMPLIN 05.050.0916.100](https://picture.new.by/images/336/ae22b055f40c9b565a61ddfabe9e7995.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.110 ST-TEMPLIN 05.050.0916.110](https://picture.new.by/images/336/add7100f361c793324ca50dbbf1bf338.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.120 ST-TEMPLIN 05.050.0916.120](https://picture.new.by/images/336/9d742301e242c155ca5b3a5af4d585b4.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.130 ST-TEMPLIN 05.050.0916.130](https://picture.new.by/images/336/83a76c91728c3f98fcba05b9d8a78b88.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.140 ST-TEMPLIN 05.050.0916.140](https://picture.new.by/images/336/6fb69d63c543b23f92548a8490b37f80.bmp)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.150 ST-TEMPLIN 05.050.0916.150](https://picture.new.by/images/336/879f96af77020a180f856a78ff7a9903.jpg)
![ST-TEMPLIN 05.050.0916.160 ST-TEMPLIN 05.050.0916.160](https://picture.new.by/images/336/6fb69d63c543b23f92548a8490b37f80.bmp)
![DT Spare Parts 3.69001 DT Spare Parts 3.69001](https://picture.new.by/images/355/3fca2120b09ce9c47f2ae04941877c8bce3f74af.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69002 DT Spare Parts 3.69002](https://picture.new.by/images/355/9d94fc81737d92ec0645a935e2669f840c9acd15.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 150
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69004 DT Spare Parts 3.69004](https://picture.new.by/images/355/b7d2b020bf4e6585d85fc311ba86cc99bfd9e955.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6184
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 320
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69005 DT Spare Parts 3.69005](https://picture.new.by/images/355/d42ee81b15fc5fb44a8d0323872e9136c50cc73d.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6240
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 118
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69014 DT Spare Parts 3.69014](https://picture.new.by/images/355/41dc24ee411a1f7dbecec4a03aa3a763bb01d81e.jpg)
- для оригінального номера: 81.47101.6219
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 299
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69018 DT Spare Parts 3.69018](https://picture.new.by/images/355/8c77a0a9d3e0d12ea6077192b8a8f8bf2c6a2975.jpg)
- для оригінального номера: 82.47101.6051
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Вага [г]: 2 122
- Види насосів: Лопатевий насос
- Розмір різьблення 1: M18 x 1,5
- Розмір різьблення 2: M26 x 1,5
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![DT Spare Parts 3.69051 DT Spare Parts 3.69051](https://picture.new.by/images/355/9e55559ee7a0e560386ed92d3cf8dc691d41df68.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Тип клапана: Запобіжний клапан
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Вага [г]: 2 200
- Види насосів: Лопатевий насос
- Гарантія: Гарантія 2 роки
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Розмір різьблення на виході: M18x1,5
![CASCO CSP67100AS CASCO CSP67100AS](https://picture.new.by/images/484/3689641d9d06150dd921ed177f4331f2.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67100GS CASCO CSP67100GS](https://picture.new.by/images/484/25293ec60b4bea3f6d2084da56aaa3a3.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67101AS CASCO CSP67101AS](https://picture.new.by/images/484/f9b32554a8470e5bf21bd806d2868e36.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67101GS CASCO CSP67101GS](https://picture.new.by/images/484/2624b66f8707fd50670198903df39110.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67102AS CASCO CSP67102AS](https://picture.new.by/images/484/ab2f69a9cbb5169e630caffe25582446.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: AS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![CASCO CSP67102GS CASCO CSP67102GS](https://picture.new.by/images/484/10bf8e2a55df825b80658a0f7da9bbbc.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: GS
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1010 TRUCKFRENOS TF.20.01.1010](https://picture.new.by/images/4022/898603f338f89184d868e2c23f7afd9c.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2200
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1011 TRUCKFRENOS TF.20.01.1011](https://picture.new.by/images/4022/ac1a41a0cc84831f0cfb4e1cd6bb9933.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2288
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1120 TRUCKFRENOS TF.20.01.1120](https://picture.new.by/images/4022/88d9c985b013dc1bf069d34aa1d37ce6.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вага [г]: 2150
![TRUCKFRENOS TF.20.01.1142 TRUCKFRENOS TF.20.01.1142](https://picture.new.by/images/4022/e69e38a38a997e821134abec3077045b.jpg)
- Тиск [бар]: 150
- Вага [г]: 2320
![AUGER 80413 AUGER 80413](https://picture.new.by/images/4495/100bb4923a074431afd43a5f6dae9e4710850adf.jpg)
- Вага [кг]: 2,691
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 165
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![AUGER 65278 AUGER 65278](https://picture.new.by/images/4495/2157abe5d179811ece7ffe945a95f05c536f3b80.jpg)
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
![SANDO SSP67100.0 SANDO SSP67100.0](https://picture.new.by/images/4592/90ef43fa7bb3de4b48dbb83d192cdfe6.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67100.1 SANDO SSP67100.1](https://picture.new.by/images/4592/471e22332237bb8f5f1b444ef1e24128.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67101.0 SANDO SSP67101.0](https://picture.new.by/images/4592/27c9631ac7e63a6b3d74bc9af298fb47.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67101.1 SANDO SSP67101.1](https://picture.new.by/images/4592/3aa9ee814d75252cef24f333eeefc28b.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67102.0 SANDO SSP67102.0](https://picture.new.by/images/4592/5bf112bdb0db82fe1166da2da0ebd306.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![SANDO SSP67102.1 SANDO SSP67102.1](https://picture.new.by/images/4592/410b57a51b23d81811e8dc839c87e9ff.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![STELLOX 84-32703-SX STELLOX 84-32703-SX](https://picture.new.by/images/4595/dd8c097d021d814e38c56efafe9da5898431fd20.jpg)
- Тиск [бар]: 130
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
![SAMPA 021.063 SAMPA 021.063](https://picture.new.by/images/4623/3c391ed6e155f622240a1c01039b1efd55a7cfa9.jpg)
- Вага [кг]: 2,507
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 150
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Розмір різьблення 1: M16x1,5
![SAMPA 023.186 SAMPA 023.186](https://picture.new.by/images/4623/253c9fd817f928adc2e43b83de22f4e95701297f.jpg)
- Вага [кг]: 2,691
- Розмір різьблення: M26x1,5
- Робочий тиск [бар]: 165
- Розмір різьблення 1: M18x1,5
![OSSCA 56669 OSSCA 56669](https://picture.new.by/images/4683/8044bf3df4e5aaa505a419e4cd2ef82d676ed761.jpg)
![S-TR STR-140207 S-TR STR-140207](https://picture.new.by/images/4698/2e407b96c5dff6381146848bc63eec27.jpg)
- Розмір різьблення 1: M16
- M26
- Розмір різьблення 2: 1,5
![S-TR STR-140213 S-TR STR-140213](https://picture.new.by/images/4698/b71c34693f8bc07424897df4c54da340.jpg)
- Код двигуна: D2866 LF20/LF21/
- необхідна кількість: 1
- Ø отвори [мм]: 11
- Тиск [бар]: 180
- Розмір різьблення: M18
- Внутрішнє різьблення [мм]: M26 x 1,5
- M18 x 1,5
- Внутрішній діаметр: 11
- Положення / градуси: 36
- Ø фаски [мм]: 104
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Крок різьблення [мм]: 1,5
- Кількість отворів кріплення: 2
![RECOFICIAL RECSSP67100.0 RECOFICIAL RECSSP67100.0](https://picture.new.by/images/5397/dd869056914cddf1100342b3bea37321.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67100.1 RECOFICIAL RECSSP67100.1](https://picture.new.by/images/5397/163ff4c38dd13298b8469c87a86dce32.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67101.0 RECOFICIAL RECSSP67101.0](https://picture.new.by/images/5397/af2168b9fa0c4f9805ed2b901d971583.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67101.1 RECOFICIAL RECSSP67101.1](https://picture.new.by/images/5397/e576161a2aa9e319b2c34e46bc743e32.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67102.0 RECOFICIAL RECSSP67102.0](https://picture.new.by/images/5397/2f6078a5617414973ead398a10b0e5b7.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .0
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![RECOFICIAL RECSSP67102.1 RECOFICIAL RECSSP67102.1](https://picture.new.by/images/5397/02ecdbd635f65925175e44ae5af026be.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: .1
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Вага [г]: 2200
- Розмір різьблення на вході: M26x1,5
- Зовнішній діаметр [мм]: 156
- Вага [г]: 117
- Глибина [мм]: 35
- Версія: Type 16
- Зовнішній діаметр [мм]: 157
- Вага [г]: 130
- Глибина [мм]: 44
- Версія: Type 16 - long
![LGK 037075100LGK LGK 037075100LGK](https://picture.new.by/images/6012/d9ca33fbaf471763d4b9347a21a099bb.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![LGK 037075100OEM LGK 037075100OEM](https://picture.new.by/images/6012/99585b3734d3f56a98d5744a58cd561b.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![LGK 037075101LGK LGK 037075101LGK](https://picture.new.by/images/6012/6446e3c130568712435fec6bd63ed2b6.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![LGK 037075101OEM LGK 037075101OEM](https://picture.new.by/images/6012/31c22aca9937fa21d5460390cf17460b.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![LGK 037075102LGK LGK 037075102LGK](https://picture.new.by/images/6012/6eb7f56a0c98eb36808cb59b43ea3231.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![LGK 037075102OEM LGK 037075102OEM](https://picture.new.by/images/6012/d0bd44acf223e1bbac0ca58db782eb25.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
![REAL 36124001BN REAL 36124001BN](https://picture.new.by/images/6335/16cc4f712a4eb779b492bee6e0a28fe9.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124001OE REAL 36124001OE](https://picture.new.by/images/6335/e5a0bf4febefc83b6bd83491174e8c2f.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124101BN REAL 36124101BN](https://picture.new.by/images/6335/e0c8db68995b341e69ed8c9f8cd04203.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124101OE REAL 36124101OE](https://picture.new.by/images/6335/aa42e9dedb032291d687e358d5f056e3.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124201BN REAL 36124201BN](https://picture.new.by/images/6335/bc40869dcd5db433ba98403b9782f7aa.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: BN
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![REAL 36124201OE REAL 36124201OE](https://picture.new.by/images/6335/9528693cc1e8f6c570bd0275ea0d09f9.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: OE
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF110176HQ FLAMAR BHF110176HQ](https://picture.new.by/images/6989/c1ddcce8d1d8386a2f8a833fbde88462.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF110176MA FLAMAR BHF110176MA](https://picture.new.by/images/6989/4c3d73bf5c742c53e010f85ae2262aa3.jpg)
- Тиск [бар]: 180
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF210176HQ FLAMAR BHF210176HQ](https://picture.new.by/images/6989/151fc0c6221f5b98fa3662a6ae06322d.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF210176MA FLAMAR BHF210176MA](https://picture.new.by/images/6989/dcc8a671e817d91495707c6656900779.jpg)
- Рік випуску до: 200512
- Тиск [бар]: 150
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF310176HQ FLAMAR BHF310176HQ](https://picture.new.by/images/6989/a560a7a0f82c4d74d8df0483b4768129.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN
![FLAMAR BHF310176MA FLAMAR BHF310176MA](https://picture.new.by/images/6989/635ef4fd10b731ce105037d80304016c.jpg)
- Тиск [бар]: 165
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Рім'яний шків: без шківа ременя
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Нова деталь:
- для виробника рульового управління: LUK
- ZF
- для виробника маховика: MAN
- NEOPLAN