Високовольтні дроти запалювання для CITROËN BX Break (XB-_) 1.4 бензин 60 л.с.
- Модифікація 1.4
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 60
- Объём 1360
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 44
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1987.01 - 1992.01
- Код двигателя K1F
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску до: 198806
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 198807
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску до: 198806
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску до: 198806
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Рік випуску з: 198807
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 198807
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Рік випуску з: 198807
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Організаційний номер від: 04193
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: 150A
- Обов'язково порівнювати стару деталь з новою (№ ориг.з/год):
- Техніка приєднання: SAE
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість проводів: 5
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: 150A
- K1F
- Обов'язково порівнювати стару деталь з новою (№ ориг.з/год):
- Техніка приєднання: DIN
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість проводів: 5
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: 150A
- K1F
- Обов'язково порівнювати стару деталь з новою (№ ориг.з/год):
- Техніка приєднання: SAE
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість проводів: 5
- Код двигуна: K1F
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 235
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 450
- Довжина 2 [мм]: 450
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Довжина 5 [мм]: 300
- Рік випуску до: 12.1988
- Код двигуна: 150A
- 150C
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 300
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 430
- Довжина 2 [мм]: 383
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 580
- Довжина 4 [мм]: 630
- Довжина 5 [мм]: 350
- Рік випуску до: 198806
- Рік випуску з: 198807
- Організаційний номер від: 04193
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Кількість проводів: 5
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 235
- Довжина 2 [мм]: 350
- Довжина 3 [мм]: 450
- Довжина 4 [мм]: 500
- Довжина 5 [мм]: 600
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Діаметр [мм]: 7
- Кількість приєднань: 5
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Кількість приєднань: 5
- Рік випуску до: 198812
- Довжина кабелю [мм]: 330
- 380
- 480
- 530
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Довжина кабелю [мм]: 350
- 450
- 500
- 600
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 235
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Кількість: 5
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Якість: Silikon
- Техніка приєднання: SAE
- Довжина [мм]: 320
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 560
- Довжина 2 [мм]: 660
- Номер продукції: 9125511 SW
- Довжина 3 [мм]: 700
- Довжина 4 [мм]: 800
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 350
- Довжина 2 [мм]: 450
- Довжина 3 [мм]: 500
- Довжина 4 [мм]: 600
- Діаметр кабелю [мм]: 7
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 235
- Рік випуску до: 198812
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 330
- Довжина 2 [мм]: 380
- Довжина 3 [мм]: 480
- Довжина 4 [мм]: 530
- Діаметр кабелю [мм]: 7
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 300
- Матеріал: EPDM (етилен-пропіленовий каучук)
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Довжина кабелю [мм]: 350
- 450
- 500
- 600
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 235
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Рік випуску до: 12.1988
- Код двигуна: 150A
- 150C
- Довжина кабелю [мм]: 330
- 380
- 480
- 530
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Довжина 1 [мм]: 770
- Довжина 2 [мм]: 670
- Довжина 3 [мм]: 620
- Довжина 4 [мм]: 520
- Рік випуску до: 12.1988
- Код двигуна: 150A
- 150C
- Довжина кабелю [мм]: 250
- 350
- 455
- 510
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання М4
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М4
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Конфігурація з’єднання М4
- Довжина 1 [мм]: 400
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Довжина кабелю [мм]: 400
- 545
- 650
- 655
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Резистивна проводка запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 485
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Номер двигуна TECDOC: 666
- Код двигуна: K1F
- Довжина кабелю [мм]: 350
- 450
- 500
- 600
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 235
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Рік випуску до: 12.1988
- Довжина кабелю [мм]: 330
- 380
- 480
- 530
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Код двигуна: K1F
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 235
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 450
- Довжина 2 [мм]: 450
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 600
- Довжина 4 [мм]: 700
- Довжина 5 [мм]: 300
- Рік випуску до: 198812
- Код двигуна: 150A
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 300
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 430
- Довжина 2 [мм]: 383
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 580
- Довжина 4 [мм]: 630
- Довжина 5 [мм]: 350
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- Техніка приєднання: SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Довжина 2 [мм]: 520
- Кількість проводів: 5
- для Ø кабелю [мм]: 7
- Довжина 3 [мм]: 620
- Довжина 4 [мм]: 670
- Довжина 5 [мм]: 770
- Техніка приєднання: SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 300
- Довжина 2 [мм]: 520
- Кількість проводів: 5
- для Ø кабелю [мм]: 7
- Довжина 3 [мм]: 620
- Довжина 4 [мм]: 670
- Довжина 5 [мм]: 770