Високовольтні дроти запалювання для MAZDA 626 II купе (GC) 2.0 i Turbo (GC10E1) бензин 118 л.с.
- Модифікація 2.0 i Turbo (GC10E1)
- Тпи кузова Купе
- Мощность (л.с.) 118
- Объём 1998
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 87
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1986.01 - 1987.1
- Код двигателя FET
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Рік випуску до: 198706
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Рік випуску до: 198706
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску до: 198706
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Рік випуску до: 198706
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Рік випуску до: 198706
- Рік випуску до: 198706
- для оригінального номера: 3625578384
- Поперечний переріз [мм²]: 5,5
- Кількість: 5
- для оригінального номера: 22450-06E85
- Вага [кг]: 0,348
- Матеріал: Силікон
- Котушка запалювання: із захистом від завад
- Довжина 1 [мм]: 610
- Довжина 2 [мм]: 670
- Кількість проводів: 5
- Довжина 3 [мм]: 770
- Довжина 4 [мм]: 830
- Довжина 5 [мм]: 590
- Діаметр кабелю [мм]: 7
- Довжина [мм]: 480
- Довжина 1 [мм]: 370
- Довжина 2 [мм]: 320
- Довжина 3 [мм]: 320
- Довжина 4 [мм]: 280
- для оригінального номера: 22450-06E85
- Вага [кг]: 0,348