![](https://vikingcars.com.ua/media/files/logos/inside-placeholder-renault-11.png)
Високовольтні дроти запалювання для RENAULT MASTER I Автобус (T__) 28-35 2.0 бензин 80 л.с.
- Модифікація 28-35 2.0
- Тпи кузова Автобус
- Мощность (л.с.) 80
- Объём 1995
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 59
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1980.08 - 1986.09
- Код двигателя 829 731
![NGK 44022 NGK 44022](https://picture.new.by/images/15/d2a47465f3048ef67aeea9f7b4cd30ffee0382ac.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- до циліндра 2
- до циліндра 3
- Номер двигуна TECDOC: 3046
- Код двигуна: 829 731
- Довжина [см]: 70
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![NGK 44023 NGK 44023](https://picture.new.by/images/15/d2a47465f3048ef67aeea9f7b4cd30ffee0382ac.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Номер двигуна TECDOC: 3046
- Код двигуна: 829 731
- Довжина [см]: 80
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![NGK 36601 NGK 36601](https://picture.new.by/images/15/31f7c0f0639a40c63a61857f6f770646b6862691.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Номер двигуна TECDOC: 3046
- Код двигуна: 829 731
- Довжина [см]: 60
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BOSCH 0 986 356 060 BOSCH 0 986 356 060](https://picture.new.by/images/30/b6b059357d9c29aee4c5160890dad338174a1c64.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- до циліндра 2
- до циліндра 3
- до циліндра 4
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 10.1982
- 10.1982
- 10.1982
- 10.1982
![BOSCH 0 986 356 044 BOSCH 0 986 356 044](https://picture.new.by/images/30/e4466fc8e22b8abff72ec4196ad340bdcef36e7b.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 10.1982
![BREMI 611/60 BREMI 611/60](https://picture.new.by/images/47/4e811449957d354834f7b24e4799da0c9e6be141.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 1
- Рік випуску з: 01.1982
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 611/65 BREMI 611/65](https://picture.new.by/images/47/4e811449957d354834f7b24e4799da0c9e6be141.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 2
- Рік випуску з: 01.1982
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 611/75 BREMI 611/75](https://picture.new.by/images/47/4e811449957d354834f7b24e4799da0c9e6be141.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 3
- Рік випуску з: 01.1982
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 611/85 BREMI 611/85](https://picture.new.by/images/47/4e811449957d354834f7b24e4799da0c9e6be141.jpg)
- Сторона встановлення: до циліндра 4
- Рік випуску з: 01.1982
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![BREMI 657/75 BREMI 657/75](https://picture.new.by/images/47/4420fab93e63c3eea971628e36b3d39e50009b1a.jpg)
- Сторона встановлення: Від котушки запалювання до розподільника
- Рік випуску з: 01.1982
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
![NGK 7170 NGK 7170](https://picture.new.by/images/15/b9e50f2aa08262d0b294dca0097221e7240c5485.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 3046
- Код двигуна: 829 731
- Колір: чорний
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість проводів: 5
![VALEO 346195 VALEO 346195](https://picture.new.by/images/21/164755f96ce1dfa1d0d64621695fbc0eee4c53b8.jpg)
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 470
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: з наконечником котушки
- Конфігурація з’єднання SAE
- Довжина 1 [мм]: 650
- Довжина 2 [мм]: 615
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 675
- Довжина 4 [мм]: 750
- Довжина 5 [мм]: 520
![BOSCH 0 986 357 216 BOSCH 0 986 357 216](https://picture.new.by/images/30/d5cd425f10a718773f46c814f0bf47e55ff348dc.jpg)
- Рік випуску з: 10.1982
![BREMI 600/172 BREMI 600/172](https://picture.new.by/images/47/33580121ed49b3e3d9e0c1b4082363b12965bff1.jpg)
- Рік випуску з: 01.1982
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Кількість проводів: 5
![QUINTON HAZELL XC801 QUINTON HAZELL XC801](https://picture.new.by/images/57/6137d409f8cbe11c4572fe4008e0ec58e119c132.jpg)
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 470
- Довжина 2 [мм]: 590
- Довжина 3 [мм]: 615
- Довжина 4 [мм]: 690
![EFI AUTOMOTIVE 2445 EFI AUTOMOTIVE 2445](https://picture.new.by/images/211/2404611007b9614a756eca8ecdee7f0785beae25.jpg)
- Якість: Silicone
- Ідентифікаційний номер виконання штекерного роз'єму: DIN
- Довжина кабелю [мм]: 1 025
- Довжина 1 [мм]: 700
- Довжина 2 [мм]: 800
- Версія: Gamme ame resistive
- Wire wound range
- Специфікація: Bobine / Coil : DIN
- Довжина 3 [мм]: 875
- Довжина 4 [мм]: 975
![EYQUEM 0910301018 EYQUEM 0910301018](https://picture.new.by/images/246/b281cfe2c54085c3f3194e745ae6c833.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 3046
- Рік випуску з: 198101
- Код двигуна: J5R-718
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
![SMPE 73864 SMPE 73864](https://picture.new.by/images/269/eaadd348c70383b81e648ea53f890ea1.jpg)
- Довжина кабелю [мм]: 590
- 615
- 690
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 470
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
![TESLA T318B TESLA T318B](https://picture.new.by/images/356/4c478b45f1734fd2d64a0b7f78aee8091e7dede0.jpg)
![LUCAS LUC7146 LUCAS LUC7146](https://picture.new.by/images/4501/7d9bedb94274f3fae1da829bf5bd2b80fc77db54.jpg)
- Довжина кабелю [мм]: 590
- 615
- 690
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 470
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
![MOTAQUIP LDRL1606 MOTAQUIP LDRL1606](https://picture.new.by/images/4564/c4ad488b721dfbdbe329362a2ce88c2f.jpg)
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 590
- Довжина 2 [мм]: 615
- Довжина 3 [мм]: 615
- Довжина 4 [мм]: 690
- Діаметр кабелю [мм]: 7
- Довжина 1 [мм],дріт від котушки запалювання до розподільника: 470
![PROFIT 1801-0070 PROFIT 1801-0070](https://picture.new.by/images/4686/ce87ca85ebb4c936dff85fd8c9957abfd82528c9.jpg)
- Параметр: 250672
- Якість: F CLASS
- Діаметр [мм]: 7
- Матеріал: Силікон
- Довжина кабелю [мм]: 470
- Кількість: 5
- Свічка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання SAE
- з наконечником котушки
- Довжина 1 [мм]: 650
- Довжина 2 [мм]: 615
- Версія: REACTIVE
- Довжина 3 [мм]: 675
- Довжина 4 [мм]: 750
- Довжина 5 [мм]: 520
![LEMARK HOES768 LEMARK HOES768](https://picture.new.by/images/6518/57b9a0a04b1761578b766b636eceb54ce7ec5e8b.jpg)
- Довжина кабелю [мм]: 590
- 615
- 690
- Кількість: 5
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN
- Довжина 1 [мм]: 470
- Версія: Wire Wound Cable
- для патрубка діаметром [мм]: 7
- Розміри радіатора: WIRE WOUND
- Матеріал: Силікон
- Зовнішній діаметр [мм]: 7
- Провід запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Розподільник запалювання / ротор: Конфігурація з’єднання DIN