Пильник рульової рейки для TOYOTA MARK II VIII седан (_X10_) 2.0 VVTi 4WD (GX105) бензин 160 л.с.
- Модифікація 2.0 VVTi 4WD (GX105)
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 160
- Объём 1988
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 118
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 1998.08 - 2000.1
- Код двигателя 1G-FE
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Тип коробки передач: AT
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Вага [кг]: 0,09
- Довжина упаковки [см]: 15,1
- Ширина упаковки [см]: 6,6
- Висота упаковки [см]: 6,6
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Довжина [мм]: 160
- Матеріал: Термопласт
- Внутрішній діаметр 1(мм): 13
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 44
- Сторона встановлення: Передня вісь з обох боків
- Передня вісь
- Тип коробки передач: AT
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Висота [мм]: 1 665
- Вага [кг]: 0,15
- Внутрішній діаметр 1(мм): 14
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 44
- Матеріал пильовика: Гума
- Сторона встановлення: спереду
- Довжина [мм]: 204
- Матеріал: Гума
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- Внутрішній діаметр 1(мм): 10
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 29
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Довжина [мм]: 204
- Матеріал: Гума
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- Внутрішній діаметр 1(мм): 10
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 29