Пильник ШРУСу для BMW 2 Gran Coupe (F44) 218 d Дизель 150 л.с.
- Модифікація 218 d
- Тпи кузова Купе
- Мощность (л.с.) 150
- Объём 1995
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 110
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2020.07 -
- Код двигателя B47 C20 B
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Висота [мм]: 95
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 86,5
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- для оригінального номера: 1683825
- 31608625847
- Довжина [мм]: 95,3
- Матеріал: Гума
- Вага [г]: 112
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 76,8
- Сторона встановлення: Передня вісь з обох боків
- Висота [мм]: 94
- Діаметр 1 [мм]: 26,5
- діаметр 2 (мм): 75
- Матеріал: Гума
- Вага [г]: 105
- Показник твердості за Шорою за шкалою А для основи: 60
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 105
- Внутрішній діаметр 1(мм): 30
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 75
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 105
- Внутрішній діаметр 1(мм): 30
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 75
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Висота [мм]: 95
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 86,5
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь з обох боків
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Довжина [мм]: 95
- Вага [кг]: 0,107
- Матеріал: Гума
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 77,5
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь з обох боків
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Довжина [мм]: 95
- Вага [кг]: 0,197
- Матеріал: Гума
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 27
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 78
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь з обох боків
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Довжина [мм]: 95
- Вага [кг]: 0,107
- Матеріал: Гума
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 77,5
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь з обох боків
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Довжина [мм]: 95
- Вага [кг]: 0,197
- Матеріал: Гума
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 27
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 78
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Висота [мм]: 93
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22,9
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 82,4
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- на стороні колеса
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Кількісна одиниця: Набір
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: ТПЕ (термопластичний еластомер)
- NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Висота [мм]: 93
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 22,9
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 82,4
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- на стороні колеса
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Кількісна одиниця: Набір
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: ТПЕ (термопластичний еластомер)
- NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 94
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 76
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 94
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 76
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 105
- Внутрішній діаметр 1(мм): 30
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 75
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь
- Матеріал: Гума
- Виробник хомута: OETIKER
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Довжина [мм]: 95
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 76
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Довжина [мм]: 112
- Матеріал: Термопласт
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 85
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Довжина [мм]: 93
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 23
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 72
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 6-ступенева КП
- Матеріал: Термопласт
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Кількісна одиниця: Набір
- Нова деталь:
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Висота [мм]: 94
- Внутрішній діаметр 1(мм): 26,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 75
- Сторона встановлення: всередині
- Передня вісь