Пильник ШРУСу для BMW 5 Touring (G31) M 550 d xDrive Дизель 400 л.с.
- Модифікація M 550 d xDrive
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 400
- Объём 2993
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 294
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2017.07 -
- Код двигателя B57 D30 C
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Висота [мм]: 106
- Версія: FlexBoot
- Нова деталь:
- Внутрішній діаметр 1 від [мм]: 21
- Внутрішній діаметр 1 до [мм]: 22
- Внутрішній діаметр 2 від [мм]: 86,1
- Внутрішній діаметр 2 до [мм]: 88
- Матеріал пильовика: Поліхлоропрен (неопрен)
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Висота [мм]: 106
- Версія: FlexBoot
- Нова деталь:
- Внутрішній діаметр 1 від [мм]: 21
- Внутрішній діаметр 1 до [мм]: 22
- Внутрішній діаметр 2 від [мм]: 86,1
- Внутрішній діаметр 2 до [мм]: 88
- Матеріал пильовика: Поліхлоропрен (неопрен)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь праворуч
- Довжина [мм]: 127,5
- Матеріал: Термопласт
- Вага [г]: 98
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 71
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Довжина [мм]: 124
- Матеріал: Термопласт
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 70
- Нова деталь:
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Рік випуску з: 201801
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Довжина [мм]: 106
- Внутрішній діаметр: 26
- Внутрішній діаметр 1(мм): 85
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Висота [мм]: 123
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 87,2
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: ТПЕ (термопластичний еластомер)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Висота [мм]: 123
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 85
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: ТПЕ (термопластичний еластомер)
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Висота [мм]: 123
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 87,2
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: ТПЕ (термопластичний еластомер)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Висота [мм]: 123
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 85
- Нова деталь:
- Матеріал пильовика: ТПЕ (термопластичний еластомер)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Довжина [мм]: 122
- Вага [кг]: 0,108
- Матеріал: Термопласт
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 71
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Довжина [мм]: 122
- Вага [кг]: 0,198
- Матеріал: Термопласт
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 71
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Довжина [мм]: 122
- Вага [кг]: 0,108
- Матеріал: Термопласт
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 71
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Передня вісь праворуч
- Довжина [мм]: 122
- Вага [кг]: 0,198
- Матеріал: Термопласт
- Тип з'єднання / зчленування: Триподний шарнір
- Внутрішній діаметр 1(мм): 25
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 71
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Висота [мм]: 106
- Внутрішній діаметр 1 від [мм]: 21
- Внутрішній діаметр 1 до [мм]: 22
- Внутрішній діаметр 2 від [мм]: 86,1
- Внутрішній діаметр 2 до [мм]: 88
- Сторона встановлення: на стороні колеса
- Висота [мм]: 106
- Внутрішній діаметр 1 від [мм]: 21
- Внутрішній діаметр 1 до [мм]: 22
- Внутрішній діаметр 2 від [мм]: 86,1
- Внутрішній діаметр 2 до [мм]: 88
- Сторона встановлення: Передня вісь