Розподільник гальмівних зусиль для NISSAN KUBISTAR Фургон (X76) 1.5 dCi Дизель 57 л.с.
- Модифікація 1.5 dCi
- Тпи кузова Фургон
- Мощность (л.с.) 57
- Объём 1461
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Дизель
- Мощность 42
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2003.08 - 2009.1
- Код двигателя K9K 710,K9K 714
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Вигляд експлуатації: гідравлічн.
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- 10 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- 10 X 1 (2)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 12 x 1 (2)
- 10 X 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску до: 200903
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Вага [кг]: 0,41
- Розмір різьблення: 10 x 1 (2)
- 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску до: 200903
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 10 X 1 (2)
- 12 x 1 (2)
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску до: 03.2009
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 10 X 1 (2)
- 12 x 1 (2)
- Рік випуску до: 200903
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Ходова частина: для ТЗ з підсиленою ходовою частиною
- Матеріал: Алюміній
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Корисне навантаження: для підвищеного корисного навантаження
- Розмір різьблення: 10 X 1 (2)
- 12 x 1 (2)
- Матеріал: Алюміній