Сальник розподільного валу для CITROËN BX Break (XB-_) 1.6 бензин 116 л.с.
- Модифікація 1.6
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 116
- Объём 1580
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 85
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1987.01 - 1992.01
- Код двигателя B6D,B6E
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 7
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
128,25 грн
0.0
2 шт. на складі
2 дня
- Сторона встановлення: Двигун
- для оригінального номера: 023644
- Висота 1 [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 36
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4262
- Код двигуна: B6D
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 21866
- Код двигуна: B6E
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: без нарізі
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)/ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: ASW
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 21866
- Код двигуна: B6E
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: без нарізі
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4262
- Код двигуна: B6D
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: Двигун
- для оригінального номера: 023644
- Висота 1 [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 36
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827N RD
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD W
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 21866
- Код двигуна: B6E
- Висота [мм]: 7
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- для оригінального номера: 023644
- Висота [мм]: 7
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 21866
- Код двигуна: B6D
- B6E
- для оригінального номера: 0236.16
- Висота [мм]: 7
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FKM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: L3TL RIGHT
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 21866
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4262
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 36
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: спереду