Сальник розподільного валу для MITSUBISHI PAJERO II (V3_W, V2_W, V4_W, V5_W) 2.5 TDiC (V44W, V24W) Дизель 99 л.с.
- Модифікація 2.5 TDiC (V44W, V24W)
- Тпи кузова Вездеход закрытый
- Мощность (л.с.) 99
- Объём 2477
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Дизель
- Мощность 73
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 1991.03 - 1999.08
- Код двигателя 4D56-T
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 8
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
94,50 грн
0.0
6 шт. на складі
2 дня
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Захист від пилу: без пилозахисної крайки
- Номер тарифної позиції: 8484200000
152,55 грн
0.0
2 шт. на складі
2 дня
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
Показати еще
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- для оригінального номера: 91213PH7000
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 35
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Код двигуна: 4D56-T
- для оригінального номера: MD372536
- Висота [мм]: 8
- необхідна кількість: 2
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Специфікація: volant moteur
- Кількість зубців: 133
- Висота [мм]: 7,5
- Внутрішній діаметр: 80
- Зовнішній діаметр [мм]: 96
- Номер спеціального інструменту, що рекомендується: STT-1
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Захист від пилу: без пилозахисної крайки
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: Позиция оси 1
- Ширіна [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 10
- Матеріал: FKM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: L13TL RD
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FKM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: L3TL RIGHT
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Код двигуна: 4D56-T
- Висота [мм]: 7,9
- Вага [кг]: 0,03
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 33,3
- Зовнішній діаметр [мм]: 50,2
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: Підкапотний простір
- Сторона встановлення: спереду
- для оригінального номера: 91213PH7000
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 35
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 4682
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Кількість: 1