Сальник розподільного валу для TOYOTA CAMRY Liftback (_V1_) 2.0 (SV11_) бензин 99 л.с.
- Модифікація 2.0 (SV11_)
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 99
- Объём 1995
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 73
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1983.01 - 1986.12
- Код двигателя 2S-ELC
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Код двигуна: 2S-ELC
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
68,85 грн
0.0
1 шт. на складі
2 дня
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 7
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
179,55 грн
0.0
2 шт. на складі
2 дня
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Змінна нарізь
- Тип сальника валу: ASW
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Номер тарифної позиції: 8484200000
186,30 грн
0.0
1 шт. на складі
2 дня
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Код двигуна: 2S-ELC
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
Показати еще
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Код двигуна: 2S-ELC
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Змінна нарізь
- Тип сальника валу: 827S DD W
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Код двигуна: 2S-ELC
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: Двигун
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 38
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Код двигуна: 2S-ELC
- для оригінального номера: 90311-38084
- Висота [мм]: 8
- необхідна кількість: 2
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Внутрішній діаметр: 42
- Зовнішній діаметр [мм]: 60
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Змінна нарізь
- Тип сальника валу: ASW
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 7
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Змінна нарізь
- Тип сальника валу: 827S DD W
- Сторона встановлення: Двигун
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 38
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Номер тарифної позиції: 8484200000
- Сторона встановлення: Позиция оси 1
- Ширіна [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: Підкапотний простір
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FKM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: L13L RIGHT
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Код двигуна: 2S-ELC
- Висота [мм]: 6,8
- Вага [кг]: 0,04
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 39,7
- Зовнішній діаметр [мм]: 60,2
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: Підкапотний простір
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Довжина [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 3775
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL