Повітряний патрубок для BMW 3 (E36) 323 i бензин 170 л.с.
- Модифікація 323 i
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 170
- Объём 2494
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 125
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1995.05 - 1998.11
- Код двигателя M52 B25 (256S3)
- Довжина [мм]: 133
- Матеріал: Гума
- Вага [г]: 105
- Сторона встановлення: Від повітряного фільтра до впускного колектора
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з клапаном сапуна
- Секція / частина: нижня частина
- Довжина [мм]: 295
- Ширіна [мм]: 55
- Висота [мм]: 55
- Вага [г]: 280
- варіант обладнання: Alternator cooling
- для оригінального номера: 12 31 1 735 915
- варіант обладнання: Alternator cooling
- для оригінального номера: 12 31 1 735 915
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Номер продукції: K9962523
- Трубки/дроти системи подачі повітря: від регулятора холостого ходу до впускної труби
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ASC-T
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)