Повітряний патрубок для BMW 3 купе (E36) 325 i бензин 192 л.с.
- Модифікація 325 i
- Тпи кузова Купе
- Мощность (л.с.) 192
- Объём 2494
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 141
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1991.1 - 1995.02
- Код двигателя M50 B25 (256S1),M50 B25 (256S2)
- Висота 1 [мм]: 85
- Колір: чорний
- Вага [г]: 230
- Довжина 1 [мм]: 191
- Ширіна 1 [мм]: 136
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Вага [г]: 220
- Внутрішній діаметр 1(мм): 73
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 80
- Сторона встановлення: зверху
- Вага [кг]: 0,095
- варіант обладнання: Alternator cooling
- для оригінального номера: 12 31 1 735 915
- варіант обладнання: Alternator cooling
- для оригінального номера: 12 31 1 735 915
- Сторона встановлення: зверху
- Рік випуску з: 09.1992
- Вага [кг]: 0,095
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 24
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 24
- Довжина шланга [мм]: 200
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 74
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 80
- Довжина шланга [мм]: 170
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Номер продукції: K9962523
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 74
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 80
- Довжина шланга [мм]: 170
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 24
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 24
- Довжина шланга [мм]: 200
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 74
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 80
- Довжина шланга [мм]: 170
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Рік випуску з: 199209
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- для оригінального номера: 13541738757
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- для оригінального номера: 13541740073
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ASC-T
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)