Повітряний патрубок для BMW Z3 Roadster (E36) 2.8 i бензин 193 л.с.
- Модифікація 2.8 i
- Тпи кузова Кабриолет
- Мощность (л.с.) 193
- Объём 2793
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 142
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1996.11 - 2000.05
- Код двигателя M52 B28 (286S1)
- Довжина [мм]: 152
- Вага [г]: 200
- Номер продукції: GSH319227
- Сторона встановлення: ззаду
- Сторона встановлення: ззаду
- Висота 1 [мм]: 85
- Колір: чорний
- для артикула №: 13 54 1 435 627
- Вага [г]: 188
- Довжина 1 [мм]: 148
- Ширіна 1 [мм]: 148
- Висота 1 [мм]: 121
- Колір: чорний
- для артикула №: 13 54 1 705 209
- Вага [г]: 230
- Довжина 1 [мм]: 191
- Ширіна 1 [мм]: 131
- варіант обладнання: Alternator cooling
- для оригінального номера: 12 31 1 735 915
- варіант обладнання: Alternator cooling
- для оригінального номера: 12 31 1 735 915
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 67
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 67
- Довжина шланга [мм]: 30
- Сторона встановлення: Дросельна заслінка
- Вхід
- Рік випуску з: 09.1998
- для конструктивного варіанту типу: CH31
- CH32
- CJ31
- CJ32
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 74
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Довжина шланга [мм]: 125
- Рік випуску з: 04.1997
- Тип конструкції: Пікап
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Трубки/дроти системи подачі повітря: від витратоміра до з’єднувального елемента
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 78,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 73
- Довжина шланга [мм]: 200
- Сторона встановлення: Витратомір повітря
- Вихід
- Рік випуску з: 09.1998
- для конструктивного варіанту типу: CH31
- CH32
- CJ31
- CJ32
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ASC-T
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 74
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Довжина шланга [мм]: 125
- Трубки/дроти системи подачі повітря: від витратоміра до з’єднувального елемента
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 78,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 73
- Довжина шланга [мм]: 200
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 67
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 67
- Довжина шланга [мм]: 30
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 74
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Довжина шланга [мм]: 125
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 78,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 72,8
- Довжина шланга [мм]: 200