Повітряний патрубок для FORD S-MAX (CJ, WA6) 2.0 TDCi BI-Turbo Дизель 210 л.с.
- Модифікація 2.0 TDCi BI-Turbo
- Тпи кузова Вэн
- Мощность (л.с.) 210
- Объём 1997
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 154
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2015.01 - 2018.06
- Код двигателя T9CB,T9CC
- Сторона встановлення: праворуч
- Рік випуску з: 02.2016
- Вага [г]: 851
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- для оригінального номера: 2079962
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- Сторона встановлення: праворуч
- Довжина [мм]: 573
- Матеріал: Гума
- Вага [г]: 910
- Сторона встановлення: Охолоджувач наддувального повітря
- праворуч
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без хомутів
- Сторона встановлення: Охолоджувач наддувального повітря
- ліворуч
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без хомутів
- для оригінального номера: 1872935
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- зверху
- Вага [г]: 800
- Проведення охолодження: Від трубопроводу 1 до трубопроводу 3
- Гаряча сторона
- Показник твердості за Шорою за шкалою А для основи: 75
- Сторона встановлення: праворуч
- Рік випуску з: 201602
- Вага [г]: 851
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- для оригінального номера: DS736K683DH
- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 850
- Матеріал 1-го шару: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Арамід
- Матеріал 3-го шару: CR (хлоропреновий каучук)
- для оригінального номера: DS736K683DH
- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 850
- Матеріал 1-го шару: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Арамід
- Матеріал 3-го шару: CR (хлоропреновий каучук)
- для оригінального номера: DS736K683DH
- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 850
- Матеріал 1-го шару: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Арамід
- Матеріал 3-го шару: CR (хлоропреновий каучук)