Повітряний патрубок для SKODA KAROQ (NU7, ND7) 2.0 TDI 4x4 Дизель 150 л.с.
- Модифікація 2.0 TDI 4x4
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 150
- Объём 1968
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 110
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2017.07 -
- Код двигателя DFFA
- Сторона встановлення: за турбонагнітачем на ВГ
- необхідна кількість: 1
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 34886
- Рік випуску з: 07.2018
- Рік випуску до: 12.2020
- Код двигуна: DFFA
- Конструктивний варіант: Karoq
- Karoq Scout
- Продуктивність турбокомпресора: Від турбонагнітача до трубопроводу
- Гаряча сторона
- для конструктивного варіанта модельного ряду: Karoq
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 51
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 51
- Довжина шланга [мм]: 170
- Звернути увагу на брошуру:
- Норма вихлопних газів: Євро-6
- Матеріал: Гума
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без хомутів
- Сторона встановлення: Турбонагнітач на ВГ
- знизу
- Продуктивність турбокомпресора: Від турбонагнітача до трубопроводу
- Сторона встановлення: Турбонагнітач на ВГ
- Система рециркуляції ВГ
- Від'єднання блоку:
- для номера, що замінюється: 4BF
- 7CP
- 7CS
- 7MM
- для оригінального номера: 04L145828G
- Довжина [мм]: 159
- Матеріал: Силікон
- Вага [г]: 153
- Матеріал: Гума з текстильною прокладкою
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутом
- Продуктивність турбокомпресора: Від турбонагнітача до трубопроводу
- Виконання шланга: Формований шланг
- Сторона встановлення: знизу
- Продуктивність турбокомпресора: від трубопроводу до трубопроводу
- Норма вихлопних газів: Євро-6
- Матеріал: Гума
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без хомутів
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 34886
- Рік випуску з: 201807
- Конструктивний варіант: Karoq
- Продуктивність турбокомпресора: Гаряча сторона
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 48
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50
- Довжина шланга [мм]: 170
- Звернути увагу на брошуру:
- Сторона встановлення: за турбонагнітачем на ВГ
- Колір: чорний
- Матеріал: Пластмаса
- Матеріал: Гума
- Норма вихлопних газів: Євро-6
- Матеріал: Гума
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без хомутів
- Норма вихлопних газів: Євро-6
- Вага [г]: 196
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з хомутами
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до турбонагнітача
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 34886
- Рік випуску з: 201807
- Конструктивний варіант: Karoq
- Продуктивність турбокомпресора: Гаряча сторона
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 48
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50
- Довжина шланга [мм]: 170
- Звернути увагу на брошуру:
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 48
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50
- Вага [кг]: 0,17
- Норма вихлопних газів: Євро-6
- Матеріал: Гума
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: без хомутів
- для оригінального номера: 04L145828D
- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 195
- Матеріал 1-го шару: MVQ (силіконовий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Поліефір
- Матеріал 3-го шару: MVQ (силіконовий каучук)
- Рік випуску з: 201807
- Продуктивність турбокомпресора: Гаряча сторона
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 48
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50
- Довжина шланга [мм]: 170
- для оригінального номера: 04L145828D
- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 195
- Матеріал 1-го шару: MVQ (силіконовий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Поліефір
- Матеріал 3-го шару: MVQ (силіконовий каучук)
- Сторона встановлення: Турбонагнітач на ВГ
- знизу
- Продуктивність турбокомпресора: Від турбонагнітача до трубопроводу