Повітряний патрубок для VW CADDY ALLTRACK вэн (SAB) 2.0 TDI 4motion Дизель 150 л.с.
- Модифікація 2.0 TDI 4motion
- Тпи кузова Вэн
- Мощность (л.с.) 150
- Объём 1968
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 110
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2015.11 -
- Код двигателя DFSB
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Рік випуску до: 09.2020
- Продуктивність турбокомпресора: Від турбонагнітача до трубопроводу 1
- Гаряча сторона
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 51
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 51
- Довжина шланга [мм]: 170
- Звернути увагу на брошуру:
- Сторона встановлення: Турбонагнітач на ВГ
- знизу
- Продуктивність турбокомпресора: Від турбонагнітача до трубопроводу
- для оригінального номера: 04L145828G
- Довжина [мм]: 159
- Матеріал: Силікон
- Вага [г]: 153
- Сторона встановлення: знизу
- Продуктивність турбокомпресора: від трубопроводу до трубопроводу
- Рік випуску до: 202009
- Продуктивність турбокомпресора: Гаряча сторона
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 48
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50
- Довжина шланга [мм]: 170
- Звернути увагу на брошуру:
- Колір: чорний
- Матеріал: Пластмаса
- Рік випуску до: 202009
- Продуктивність турбокомпресора: Гаряча сторона
- Колір: чорний
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 48
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50
- Довжина шланга [мм]: 170
- Звернути увагу на брошуру:
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 48
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50
- Вага [кг]: 0,17
- Рік випуску до: 202009
- Продуктивність турбокомпресора: Гаряча сторона
- Матеріал: Силікон
- Внутрішній діаметр 1(мм): 48
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50
- Довжина шланга [мм]: 170
- Матеріал: EPDM (етилен-пропіленовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 48
- Зовнішній діаметр [мм]: 58
- Довжина шланга [мм]: 170
- Матеріал: EPDM (етилен-пропіленовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 48
- Зовнішній діаметр [мм]: 58
- Довжина шланга [мм]: 170
- Сторона встановлення: Турбонагнітач на ВГ
- знизу
- Продуктивність турбокомпресора: Від турбонагнітача до трубопроводу