Важіль підвіски для SCANIA L,P,G,R,S - series R500 500 л.с.
- Модифікація R500
- Тпи кузова Бортовой
- Мощность (л.с.) 500
- Объём 12742
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 368
- Привод
- Годы выпуска 2016.09 -
- Код двигателя DC 13.146,DC 13.155
- Сторона встановлення: ззаду
- з обох боків
- спереду
- знизу
- Задня вісь з обох боків
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT201B
- BT201I
- BT300B
- BT300I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115mm/115mm
- Довжина [мм]: 568,5
- Ø отвори [мм]: 19
- Ø труби [мм]: 48
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Довжина [мм]: 552
- Вага [кг]: 10,5
- Ø труби [мм]: 48
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Діаметр точок кріплення [мм]: 19
- Відстань між отворами [мм]: 115
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Довжина [мм]: 580
- Вага [кг]: 10,7
- Ø труби [мм]: 48
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Діаметр точок кріплення [мм]: 19
- Відстань між отворами [мм]: 115
- Сторона встановлення: Передня вісь
- керована задня підтримувальна вісь
- некерована задня підтримувальна вісь
- Вісь: Задня підтримувальна вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: AM650
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115
- Довжина [мм]: 705
- Ø труби [мм]: 42
- Розмір різьблення: M30x1,5
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поперечний важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: з обох боків
- знизу
- Задня вісь
- Тип гальма: Барабанне гальмо
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT201B
- BT201I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115mm/115mm
- Довжина [мм]: 568,5
- Ø отвори [мм]: 19
- Ø труби [мм]: 46
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Двоосьовий візок
- зверху
- спереду
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT201B
- BT201I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 540
- Ø труби [мм]: 48
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: зверху
- ззаду
- спереду
- Задня вісь
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 522
- Ø труби [мм]: 50
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: ззаду
- зверху
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT300B
- BT300I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 522
- Ø труби [мм]: 48
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: спереду
- зверху
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT300B
- BT300I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 552
- Ø труби [мм]: 46
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: з обох боків
- ззаду
- знизу
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT300B
- BT300I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 580
- Ø труби [мм]: 48
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: зверху
- ззаду
- спереду
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT301B
- BT301S
- BT400S
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 152/152
- Довжина [мм]: 571
- Ø труби [мм]: 60
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: ззаду
- з обох боків
- спереду
- знизу
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT400S
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 152/152
- Довжина [мм]: 611
- Ø труби [мм]: 60
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: зверху
- спереду
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT301I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 152/152
- Довжина [мм]: 585
- Ø труби [мм]: 60
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: з обох боків
- спереду
- знизу
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT301I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 152/152
- Довжина [мм]: 605
- Ø труби [мм]: 50
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: ззаду
- з обох боків
- знизу
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT301I
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 152/152
- Довжина [мм]: 618
- Ø труби [мм]: 50
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Довжина [мм]: 610
- Вага [кг]: 13,7
- Ø отвори [мм]: 21
- Ø труби [мм]: 50
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Відстань між отворами [мм]: 152
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 152/152
- Довжина [мм]: 570
- Вага [кг]: 18,645
- Ø отвори [мм]: 21
- Ø труби [мм]: 60
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Довжина [мм]: 585
- Вага [кг]: 14,12
- Ø труби [мм]: 50
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Відстань між отворами [мм]: 152
- Сторона встановлення: Задня вісь
- ззаду
- спереду
- зверху
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Конструктивний варіант моста: BT301B
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 152/152
- Довжина [мм]: 571
- Ø труби [мм]: 60
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування