Важіль підвіски для VOLVO FM FM 500 500 л.с.
- Модифікація FM 500
- Тпи кузова Бортовой
- Мощность (л.с.) 500
- Объём 12800
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 368
- Привод
- Годы выпуска 2016.06 -
- Код двигателя D13K500
- Сторона встановлення: Задня вісь
- зверху
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Параболічна ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 21
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 662,4
- Ø труби [мм]: 48
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Ø отвори 1 [мм]: 19
- Ø отвори 2 [мм]: 19
- Сторона встановлення: Задня вісь
- зверху
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Листова ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 26
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130/130
- Довжина [мм]: 671
- Ø труби [мм]: 58
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Ø отвори 1 [мм]: 23
- Ø отвори 2 [мм]: 23
- Сторона встановлення: Задня вісь
- знизу
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Параболічна ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 21
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115 / 115
- Довжина [мм]: 510
- Матеріал: Чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- Ø отвори 1 [мм]: 17
- Ø отвори 2 [мм]: 17
- Сторона встановлення: Задня вісь
- знизу
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Листова ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 26
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130 / 130
- Довжина [мм]: 515
- Матеріал: Чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- Ø отвори 1 [мм]: 21
- Ø отвори 2 [мм]: 21
- Сторона встановлення: Задня вісь
- знизу
- Тип гальма: Барабанне гальмо
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Листова ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 32
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130 / 130
- Довжина [мм]: 510
- Матеріал: Чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- Ø отвори 1 [мм]: 21
- Ø отвори 2 [мм]: 21
- Сторона встановлення: Задня вісь
- зверху
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Листова ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 32
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 165/165
- Довжина [мм]: 646,5
- Ø труби [мм]: 62
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Ø отвори 1 [мм]: 23
- Ø отвори 2 [мм]: 23
- Сторона встановлення: Задня вісь
- зверху
- Вісь: вісь з пневматичною підвіскою
- 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Ведена вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Довжина [мм]: 662,2
- Ø труби [мм]: 51
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- регульований: без можливості регулювання
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з овальними отворами фланця
- Ø отвори 1 [мм]: 21
- Ø отвори 2 [мм]: 17,5
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 115
- Сторона встановлення: Задня вісь
- знизу
- Вісь: вісь з пневматичною підвіскою
- 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Ведена вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 625
- Матеріал: Лита сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- регульований: без можливості регулювання
- Ø отвори 1 [мм]: 17
- Ø отвори 2 [мм]: 17
- Сторона встановлення: Задня вісь
- керована передня підтримувальна вісь
- керована задня підтримувальна вісь
- некерована задня підтримувальна вісь
- некерована передня підтримувальна вісь
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 510
- Ø отвори [мм]: 17
- Матеріал: Чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115mm/115mm
- Довжина [мм]: 663
- Ширіна [мм]: 741
- Ø отвори [мм]: 19
- Ø труби [мм]: 48
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Подвійна вісь:
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130mm/130mm
- Довжина [мм]: 671
- Ширіна [мм]: 601
- Ø отвори [мм]: 23
- Ø труби [мм]: 60
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Навантаження на вісь [т]: 32
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130mm/130mm
- Довжина [мм]: 510
- Ø отвори [мм]: 21
- Матеріал: Сірий чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: Задня вісь
- знизу
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Листова ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 26
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130 / 130
- Довжина [мм]: 515
- Матеріал: Чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- Ø отвори 1 [мм]: 21
- Ø отвори 2 [мм]: 21
- Сторона встановлення: Задня вісь
- знизу
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Параболічна ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 21
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115 / 115
- Довжина [мм]: 510
- Матеріал: Чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- Ø отвори 1 [мм]: 17
- Ø отвори 2 [мм]: 17
- Сторона встановлення: Задня вісь
- знизу
- Тип гальма: Барабанне гальмо
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Листова ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 32
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130 / 130
- Довжина [мм]: 510
- Матеріал: Чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- Ø отвори 1 [мм]: 21
- Ø отвори 2 [мм]: 21
- Сторона встановлення: Задня вісь
- зверху
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Листова ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 26
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130/130
- Довжина [мм]: 671
- Ø труби [мм]: 58
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Ø отвори 1 [мм]: 23
- Ø отвори 2 [мм]: 23
- Сторона встановлення: Задня вісь
- зверху
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Параболічна ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 21
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115/115
- Довжина [мм]: 662,4
- Ø труби [мм]: 48
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Ø отвори 1 [мм]: 19
- Ø отвори 2 [мм]: 19
- Сторона встановлення: Задня вісь
- зверху
- Вісь: вісь з пневматичною підвіскою
- 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Ведена вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Довжина [мм]: 662,2
- Ø труби [мм]: 51
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Тип установки: Молекулярний підшипник
- регульований: без можливості регулювання
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з овальними отворами фланця
- Ø отвори 1 [мм]: 21
- Ø отвори 2 [мм]: 17,5
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 115
- Сторона встановлення: Задня вісь
- зверху
- Вісь: 1-ша ЗВ
- 2-га ЗВ
- Форма пружини: Листова ресора
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Навантаження на осьовий агрегат [т]: 32
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 165/165
- Довжина [мм]: 646,5
- Ø труби [мм]: 62
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Ø отвори 1 [мм]: 23
- Ø отвори 2 [мм]: 23
- Сторона встановлення: Задня вісь з обох боків
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Діаметр [мм]: 48
- Довжина [мм]: 668
- Вага [кг]: 21,63
- Тип важеля: Трикутний важіль підвіски (СТЗ)
- Необхідний вимір ходової частини після встановлення:
- Номер спеціального інструменту, що рекомендується: V99-1020
- Сторона встановлення: Передня вісь
- варіант обладнання: CHH-MEDIUM
- CHH-STANDARD
- Вісь: 1-ша ПВ
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115
- Довжина [мм]: 799
- Ø труби [мм]: 48
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: Передня вісь
- Вісь: 1-ша ПВ
- 2-га ПВ
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115 mm/115 mm
- Довжина [мм]: 765
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна:
- Сторона встановлення: знизу
- Задня вісь
- Вісь: Подвійна вісь з двома веденими осями
- Навантаження на вісь [т]: 26
- 32
- Тип підвіски: для ТЗ з ресорною підвіскою
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 130/130
- Довжина [мм]: 515
- Матеріал: Сталь
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: знизу
- з обох боків
- Задня вісь
- некерована задня підтримувальна вісь
- керована задня підтримувальна вісь
- некерована передня підтримувальна вісь
- керована передня підтримувальна вісь
- Тип підвіски: для ТЗ з пневматичною підвіскою
- Відстань між отворами 1 / Відстань між отворами 2: 115mm/115mm
- Довжина [мм]: 625
- Ø отвори [мм]: 17
- Матеріал: Сірий чавун
- Тип важеля: Поздовжній важіль підвіски
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для ліво-/правостороннього рульового керування
- рекомендується попарна заміна: