![](https://vikingcars.com.ua/media/files/logos/inside-placeholder-isuzu-11.png)
Сальник колінвалу для ISUZU D-MAX I (TFR, TFS) 3.0 DiTD 4x4 (TFS85_) Дизель 163 л.с.
- Модифікація 3.0 DiTD 4x4 (TFS85_)
- Тпи кузова Пикап
- Мощность (л.с.) 163
- Объём 2999
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 120
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2007.01 - 2012.06
- Код двигателя 4JJ1-TC,4JJ1E4C-L
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)/ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: ASW
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Номер тарифної позиції: 8484200000
275,40 грн
0.0
1 шт. на складі
2 дня
![VICTOR REINZ 81-53077-00 VICTOR REINZ 81-53077-00](https://picture.new.by/images/9/a203eb8963329b525e6bed4202291cb4426d3dc2.jpg)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- на стороні КП
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- 4JJ1E4C-L
- Висота [мм]: 13
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: A SL
![VICTOR REINZ 81-53426-00 VICTOR REINZ 81-53426-00](https://picture.new.by/images/9/f3a41aecdf0c5da6de22546110f3f11a2d602a6a.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- 4JJ1E4C-L
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
![ELRING 454.060 ELRING 454.060](https://picture.new.by/images/10/4a468a13a6264ec8ae1d0a42ef72254912572e03.jpg)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 13
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: KS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Номер спеціального інструменту, що рекомендується: ISUZU 5-8840-2359-0
- Номер тарифної позиції: 8484200000
![GLASER P76467-01 GLASER P76467-01](https://picture.new.by/images/88/5f5197825a1e86e5376789d9134b33017d5bed78.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- 4JJ1E4C-L
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
![GLASER P77358-01 GLASER P77358-01](https://picture.new.by/images/88/6a3ff1b496d56b031353b6be079d21b068fc9ade.jpg)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- на стороні КП
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- 4JJ1E4C-L
- Висота [мм]: 13
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: A SL
![AJUSA 15060800 AJUSA 15060800](https://picture.new.by/images/139/08d56a26fd5124e29c9fb89cbc4630de08216831.jpg)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 37709
- Код двигуна: 4JJ1E4C-L
- Висота [мм]: 13
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
![AJUSA 15073700 AJUSA 15073700](https://picture.new.by/images/139/341bc3fa00462b80dc7b569cf45623bc67f5bcc9.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 37709
- Код двигуна: 4JJ1E4C-L
- Висота [мм]: 9
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- Висота [мм]: 13
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- для оригінального номера: 8-97049145-0
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- Висота [мм]: 10,5
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 13
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 118
- Внутрішній діаметр 1(мм): 95
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 10
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 68
- Внутрішній діаметр 1(мм): 50
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Висота [мм]: 13
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: A SL
![WILMINK GROUP WG1009214 WILMINK GROUP WG1009214](https://picture.new.by/images/4832/77f3bacfd2474d7ede9192fe9a963df6.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 37709
- Висота [мм]: 9
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)/ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: ASW
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
![WILMINK GROUP WG1103970 WILMINK GROUP WG1103970](https://picture.new.by/images/4832/5e2307a23b9966f9444a3dff3915f87a.jpg)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Висота [мм]: 13
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: A SL
![WILMINK GROUP WG1103978 WILMINK GROUP WG1103978](https://picture.new.by/images/4832/763f10ce84487ca8c5c178ae94cd59a3.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
![WILMINK GROUP WG1163402 WILMINK GROUP WG1163402](https://picture.new.by/images/4832/678d8353dd30df00430af82b3e882f5f.jpg)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 37709
- Висота [мм]: 13
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 13
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
- Тип кручення: Ліва нарізь
- Тип сальника валу: KS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Номер спеціального інструменту, що рекомендується: ISUZU 5-8840-2359-0
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- для оригінального номера: 0K551-10602
- Висота [мм]: 9
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
![ELRING 458.850 ELRING 458.850](https://picture.new.by/images/10/37379faa3d0f063f8becc4e6086c88dd17534474.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8,8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Номер тарифної позиції: 8484200000
![ELRING 933.180 ELRING 933.180](https://picture.new.by/images/10/e9107c2d7d23baa757357ae658dccb85f8dca46b.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: FPM (фторкаучук)/ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Номер тарифної позиції: 8484200000
![FEBI BILSTEIN 104420 FEBI BILSTEIN 104420](https://picture.new.by/images/101/c64c92d6027a35be653d41d5271af90749e02af2.jpg)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Код двигуна: 4JJ1-TC
- Товщина [мм]: 13
- Вага [кг]: 0,11
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
![LASER TOOLS 8262 LASER TOOLS 8262](https://picture.new.by/images/4317/35bf98501edec1431e0c2fabe948da66.jpg)
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 37709
- для оригінального номера: BZ4962-E
- 8-97071561-1
- Монтаж/демонтаж: для монтажу
![DIAMAX AN01034 DIAMAX AN01034](https://picture.new.by/images/4396/a8768d5e8f975d0ef52c2331b484221d.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)/ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: ASW
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Висота [мм]: 13
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 118
- Внутрішній діаметр 1(мм): 95
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 10
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 68
- Внутрішній діаметр 1(мм): 50
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 9
- Матеріал: FPM (фторкаучук)/ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8,8
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Номер двигуна TECDOC: 19386
- Товщина [мм]: 13
- Вага [кг]: 0,110
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 95
- Зовнішній діаметр [мм]: 118
![RED-LINE 44KI008 RED-LINE 44KI008](https://picture.new.by/images/4869/89317a9f6f346d74ba725cb8104812dc.jpg)
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 9
- Внутрішній діаметр: 50
- Зовнішній діаметр [мм]: 68