Сальник розподільного валу для DAEWOO MATIZ (M100, M150) 0.8 бензин 52 л.с.
- Модифікація 0.8
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 52
- Объём 796
- Кол-во цилиндров 3
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 38
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1998.09 -
- Код двигателя F8CV
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Код двигуна: F8CV
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Номер тарифної позиції: 8484200000
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Код двигуна: F8CV
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Код двигуна: F8CV
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Код двигуна: F8CV
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Сторона встановлення: спереду
- спереду
- Висота 1 [мм]: 6
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 47
- Внутрішній діаметр 1(мм): 32
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 8
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Код двигуна: F8CV
- Висота [мм]: 8
- необхідна кількість: 2
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 6
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 47
- Внутрішній діаметр 1(мм): 32
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- спереду
- Висота 1 [мм]: 6
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Тип кручення: Права нарізь
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 47
- Внутрішній діаметр 1(мм): 32
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Код двигуна: F8CV
- Висота [мм]: 6
- Вага [кг]: 0,03
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 30,4
- Зовнішній діаметр [мм]: 47,2
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 6
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Сторона встановлення: спереду
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: MVQ (силіконовий каучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
Немає в наявності
0.0
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 6
- Матеріал: ACM (поліакриловий каучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 47
- Внутрішній діаметр 1(мм): 32
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 18851
- Висота [мм]: 8
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 47
- Внутрішній діаметр 1(мм): 32
Немає в наявності
0.0
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 6
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Кількість: 1
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 6
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 32
- Зовнішній діаметр [мм]: 47
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: AS
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою