Сальник розподільного валу для TOYOTA AVENSIS (_T22_) 2.0 VVT-i (AZT220_) бензин 150 л.с.
- Модифікація 2.0 VVT-i (AZT220_)
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 150
- Объём 1998
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 110
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2000.1 - 2003.02
- Код двигателя 1AZ-FSE
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 15108
- Код двигуна: 1AZ-FSE
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 15108
- Код двигуна: 1AZ-FSE
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- для оригінального номера: 11 12 1 285 609
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
Немає в наявності
0.0
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 15108
- Код двигуна: 1AZ-FSE
- для оригінального номера: 90311-38084
- Висота [мм]: 8
- необхідна кількість: 2
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 38
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 15108
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 15108
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: Позиция оси 1
- Ширіна [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: Підкапотний простір
- Сторона встановлення: Підкапотний простір
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 15108
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 35
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 15108
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- Номер двигуна TECDOC: 15108
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 38