Сальник розподільного валу для TOYOTA MR2 III (ZZW3_) 1.8 16V VT-i (ZZW30) бензин 140 л.с.
- Модифікація 1.8 16V VT-i (ZZW30)
- Тпи кузова Кабриолет
- Мощность (л.с.) 140
- Объём 1794
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 103
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 1999.1 - 2007.06
- Код двигателя 1ZZ-FE
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 8
- необхідна кількість: 1
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
156,60 грн
0.0
3 шт. на складі
2 дня
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 7
- необхідна кількість: 1
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
183,60 грн
0.0
2 шт. на складі
2 дня
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Код двигуна: 1ZZ-FE
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: Циліндрична голівка
- спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Код двигуна: 1ZZ-FE
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 6,2
- Вага [кг]: 0,013
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Сторона встановлення: спереду
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Код двигуна: 1ZZ-FE
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 38
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 6
- Вага [кг]: 0,09
- Матеріал: FPM (фторкаучук)/ACM (поліакриловий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: для кулачкового вала
- для колінчатого вала
- Сторона встановлення: спереду
- для оригінального номера: 11 12 1 285 609
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
Немає в наявності
0.0
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 38
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- необхідна кількість: 2
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: 827S RD
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 38
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: Позиция оси 1
- Ширіна [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: Підкапотний простір
- Сторона встановлення: спереду
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: FKM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: L13L RIGHT
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 6
- Вага [кг]: 0,013
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Сторона встановлення: Підкапотний простір
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 6,2
- Вага [кг]: 0,013
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 6
- Вага [кг]: 0,013
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Сторона встановлення: спереду
- Довжина [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
Немає в наявності
0.0
- Сторона встановлення: спереду
- Номер двигуна TECDOC: 13368
- Висота [мм]: 8
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Тип кручення: Права нарізь
- Тип сальника валу: A SL
Немає в наявності
0.0
- Сторона встановлення: спереду
- Ширіна [мм]: 8
- Внутрішній діаметр: 38
- Зовнішній діаметр [мм]: 50
- Сторона встановлення: спереду
- Висота 1 [мм]: 8
- Матеріал: FPM (фторкаучук)
- Захист від пилу: з пилозахисною крайкою
- Зовнішній діаметр 1 [мм]: 50
- Внутрішній діаметр 1(мм): 38