
ШРУС для HYUNDAI SANTA FE IV (TM, TMA) 3.5 MPI AWD бензин 249 л.с.
- Модифікація 3.5 MPI AWD
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 249
- Объём 3470
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 183
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2019.07 - 2020.07
- Код двигателя G6DC
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 172,5
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 33
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 172,5
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 33

- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 131,5
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 42

- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 131,5
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 42
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- на стороні КП
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 132
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 42
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- на стороні КП
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 132
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 42
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 173
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 33
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей
- Сторона встановлення: на стороні КП
- Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 173
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 33
- Тип з'єднання / зчленування: Кульовий шарнір рівних кутових швидкостей

- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- для модернізації дизайну:

- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- для модернізації дизайну:
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 131,5
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 42
- Сторона встановлення: Передня вісь праворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 131,5
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 42
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 172,5
- Вага [кг]: 2,88
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 33
- Сторона встановлення: Передня вісь ліворуч
- Вигляд коробки передач: 8-ступенева автоматична КП
- Довжина [мм]: 172,5
- Вага [кг]: 2,88
- Зовнішнє зачеплення з боку диференціала: 28
- Зубчасте з'єднання з боку коробки: 35
- Діаметр прокладки [мм]: 33