Свічки запалювання для KIA OPTIMA Sportswagon (JF) 2.0 CVVL бензин 163 л.с.
- Модифікація 2.0 CVVL
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 163
- Объём 1999
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 120
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2016.09 - 2019.12
- Код двигателя G4ND
- Номер двигуна TECDOC: 35318
- Код двигуна: G4ND
- Розмір різьблення: M12 x 1,25
- Ширина зіва гайкового ключа: 16 mm
- Свічка запалювання: Іридієвий середній електрод
- 1-масовий електрод
- із захистом від завад, 5 кОм
- з пласкою ущільнювальною поверхнею
- стаціонарне з’єднання SAE
- Довжина різьблення [мм]: 26,5
- Виступ центрального електрода [мм]: 5
- необхідна кількість: 4
- Відстань між електродами: 1
- Розмір різьблення: M 12 x 1,25
- Ширина зіва гайкового ключа: 16
- Момент затяжки [Нм]: 23
- Кількість полюсів: 1
- Довжина різьблення [мм]: 26,5
- Виступ центрального електрода [мм]: 5
Показати еще
- необхідна кількість: 4
- Відстань між електродами: 0,9
- Техніка приєднання: SAE
- Розмір різьблення: M12x1.25
- Ширина зіва гайкового ключа: 16 mm
- Якість / клас: Pt GE
- Тип контейнера: Коробка
- Свічка запалювання: 1-масовий електрод
- з пласкою ущільнювальною поверхнею
- Іридієвий середній електрод
- Довжина різьблення [мм]: 26,5
- Номер технічної інформації: RER8WMPB
- Виступ центрального електрода [мм]: 5
- Момент затяжки від [Нм]: 20
- Момент затяжки до [Нм]: 25
- Довжина упаковки [см]: 8,85
- Ширина упаковки [см]: 2,6
- Висота упаковки [см]: 2,35
- опір від [ком]: 3
- Опір до [ком]: 7,5
- Розвантаження [мм]: 3
- Рік випуску до: 201912
- Відстань між електродами: 1
- Розмір різьблення: M12x1,25
- Вигляд палива: Бензин
- Ширина зіва гайкового ключа: 16
- Момент затяжки [Нм]: 15
- 20
- Свічка запалювання: Іридієвий середній електрод
- 1-масовий електрод
- Довжина різьблення [мм]: 26,5
- Теплотворна здатність: HI14
- Розмір різьблення: M12x1,25
- Ширина зіва гайкового ключа: 14
- Свічка запалювання: стаціонарне з’єднання SAE
- Іридієвий середній електрод
- 1-масовий електрод
- із захистом від завад, 5 кОм
- з пласкою ущільнювальною поверхнею
- Довжина різьблення [мм]: 26,5
- Виступ центрального електрода [мм]: 4,5
- Межлектродний зазор [дюйми]: 0,04
- Розмір різьблення: M12×1,25
- Довжина різьблення [мм]: 26,5
- Розмір різьблення: M12×1,25
- Довжина різьблення [мм]: 26,5
- Розмір різьблення: M12 x 1,25
- Ширина зіва гайкового ключа: 16
- Момент затяжки [Нм]: 25
- Свічка запалювання: Іридієвий середній електрод
- Довжина різьблення [мм]: 26
- Код двигуна: G4ND
- Відстань між електродами: 1
- Вага [кг]: 0,05
- Розмір різьблення: M12x1.25
- Ширина зіва гайкового ключа: 16
- Свічка запалювання: Іридієвий середній електрод
- Платиновий електрод маси
- 1-масовий електрод
- із захистом від завад, 5 кОм
- Крок різьблення [мм]: 1,25
- Виступ центрального електрода [мм]: 5
- Штепсельна вилка свічки запалювання: стаціонарне з’єднання SAE
- Довжина різьблення [мм]: 26,5
- Кут затягування [град.]: 120
- рекомендований момент затягування [Нм]: 20
- Теплотворна здатність: 7
- Номер двигуна TECDOC: 35318
- Техніка приєднання: Solid SAE
- Діаметр [мм]: 12
- Ширина зіва гайкового ключа: 16
- Момент затяжки [Нм]: 17
- Вага [г]: 38
- Виконання для країни: Японія
- Свічка запалювання: 1-масовий електрод
- Платиновий електрод маси
- Довжина різьблення [мм]: 26,5