
Вакуумний підсилювач гальм для SKODA OCTAVIA I Combi (1U5) 1.8 20V бензин 125 л.с.
- Модифікація 1.8 20V
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 125
- Объём 1781
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 5
- Топливо Бензин
- Мощность 92
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 1998.07 - 2000.07
- Код двигателя AGN
- Рік випуску до: 04.1999
- Номер шасі до: 1U..1..530 143
- 1U..18530 069
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [дюйм]: 10
- Параметр: T55/1
- Вигляд експлуатації: пневматичн.
- Тормозна установка: ATE

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [дюйм]: 10
- Параметр: T55/1
- Вигляд експлуатації: пневматичн.
- Тормозна установка: ATE
- Рік випуску до: 04.1999
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з ASR
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 04.1999
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з ASR
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 04.1999
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ABS
- для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 255
- Рік випуску до: 04.1999
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ABS
- для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 255

- Рік випуску до: 04.1999
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 255

- Рік випуску до: 04.1999
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 255

- Рік випуску до: 04.1999
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування

- Рік випуску до: 04.1999
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: електропневматичн.
- Номер продукції: MK20-I

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: електропневматичн.
- Номер продукції: MK20-I

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC
- 1AH
- 1AJ
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AC
- 1AH
- 1AJ
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою екстреного гальмування
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: електропневматичн.
- Номер продукції: MK20-I

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою екстреного гальмування
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: електропневматичн.
- Номер продукції: MK20-I
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: з вакуумним керуванням
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Тормозна установка: BOSCH
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: з вакуумним керуванням
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Тормозна установка: BOSCH
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: з вакуумним керуванням
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Тормозна установка: BOSCH
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: з вакуумним керуванням
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Тормозна установка: BOSCH

- для оригінального номера: 1J1 614 106 H
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10

- для оригінального номера: 1J1 614 106 H
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- для комбінованого коду первинного обладнання: 1AC/1AJ/1AH
- Діаметр [дюйм]: 10

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- для комбінованого коду первинного обладнання: 1AC/1AJ/1AH
- Діаметр [дюйм]: 10

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- для комбінованого коду первинного обладнання: 1AC/1AJ/1AH
- Діаметр [дюйм]: 10

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- для комбінованого коду первинного обладнання: 1AC/1AJ/1AH
- Діаметр [дюйм]: 10

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- для номера, що замінюється: 1AT
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: пневматичн.

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- для номера, що замінюється: 1AT
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: пневматичн.