Вакуумний підсилювач гальм для TOYOTA AURIS (_E15_) 1.33 Dual-VVTi (NRE150_) бензин 101 л.с.
- Модифікація 1.33 Dual-VVTi (NRE150_)
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 101
- Объём 1329
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 74
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2009.05 - 2012.09
- Код двигателя 1NR-FE
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без функції пуску/зупинки
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без функції пуску/зупинки
- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 01.2010
- Конструктивний варіант:
-
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без функції пуску/зупинки
- Діаметр [мм]: 254
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без функції пуску/зупинки
- Діаметр [мм]: 254
- Рік випуску з: 01.2010
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з функцією пуску/зупинки
- Діаметр [мм]: 254
- Рік випуску до: 12.2009
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з функцією пуску/зупинки
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з функцією пуску/зупинки
- Діаметр [мм]: 254
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з функцією пуску/зупинки
- Рік випуску до: 12.2009
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без функції пуску/зупинки
- Діаметр [мм]: 254
- Рік випуску з: 01.2010
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з функцією пуску/зупинки