Вакуумний підсилювач гальм для TOYOTA AURIS (_E15_) 1.4 D-4D (NDE150_) Дизель 90 л.с.
- Модифікація 1.4 D-4D (NDE150_)
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 90
- Объём 1364
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Дизель
- Мощность 66
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2007.03 - 2012.09
- Код двигателя 1ND-TV
- Рік випуску до: 12.2009
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 12.2009
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 08.2012
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 08.2012
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 08.2012
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску до: 08.2012
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 228
- Рік випуску з: 01.2010
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Рік випуску з: 01.2010
- Конструктивний варіант:
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування