
Вакуумний підсилювач гальм для VW GOLF IV Variant (1J5) 2.0 Bi-Fuel Бензин/природный газ (CNG) 116 л.с.
- Модифікація 2.0 Bi-Fuel
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 116
- Объём 1984
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 2
- Топливо Бензин
- Мощность 85
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2002.02 - 2006.06
- Код двигателя BEH
- Рік випуску до: 05.2003
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- Діаметр [дюйм]: 10
- Параметр: T52/5
- Вигляд експлуатації: пневматичн.
- Тормозна установка: ATE

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для номера, що замінюється: 1AT
- Діаметр [дюйм]: 10
- Параметр: T52/5
- Вигляд експлуатації: пневматичн.
- Тормозна установка: ATE
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 255

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [мм]: 255
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр [дюйм]: 10
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: з вакуумним керуванням
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Тормозна установка: BOSCH
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: з вакуумним керуванням
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Тормозна установка: BOSCH

- для оригінального номера: 1J1 614 106 J
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10

- для оригінального номера: 1J1 614 106 J
- обмеження виробника: ATE
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр [дюйм]: 10

- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Діаметр [дюйм]: 10

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: пневматичн.

- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [дюйм]: 10
- Вигляд експлуатації: пневматичн.
- Матеріал: Чавун
- Матеріал: Чавун