
Моторчик пічки для ISUZU D-MAX I (TFR, TFS) 2.5 DiTD 4x4 (TFS86_) Дизель 136 л.с.
- Модифікація 2.5 DiTD 4x4 (TFS86_)
- Тпи кузова Пикап
- Мощность (л.с.) 136
- Объём 2499
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 100
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2007.01 - 2012.06
- Код двигателя 4JK1-TC

- Від'єднання блоку:
- Конструктивний варіант: D-Max
- Rodeo
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: D-Max
- Напруга [В]: 12
- Діаметр 1 [мм]: 157
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 196

- Від'єднання блоку:
- Конструктивний варіант: D-Max
- Rodeo
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: D-Max
- Напруга [В]: 12
- Діаметр 1 [мм]: 157
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 196
- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: D-Max
- Напруга [В]: 12
- Діаметр 1 [мм]: 157
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 196
- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: D-Max
- Напруга [В]: 12
- Діаметр 1 [мм]: 157
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 196

- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: D-Max
- Напруга [В]: 12
- Діаметр 1 [мм]: 157
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 196

- Від'єднання блоку:
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: D-Max
- Напруга [В]: 12
- Діаметр 1 [мм]: 157
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 196
- Конструктивний варіант: D-Max
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Напруга [В]: 12
- Номінальна потужність [Вт]: 196
- Діаметр 1/діаметр 2 [мм]: 157
- Форма: прямокутн.
- Сила струму [A]: 13
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Кількість лопатей вентилятора: 47
- Конструктивний варіант: D-Max
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Напруга [В]: 12
- Номінальна потужність [Вт]: 196
- Діаметр 1/діаметр 2 [мм]: 157
- Форма: прямокутн.
- Сила струму [A]: 13
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Кількість лопатей вентилятора: 47