Моторчик пічки для MAN TGE c бортовой платформой/ходовая часть (UZ_) 2.0 TDI RWD Дизель 140 л.с.
- Модифікація 2.0 TDI RWD
- Тпи кузова Бортовой
- Мощность (л.с.) 140
- Объём 1968
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 103
- Привод Привод на задние колеса
- Годы выпуска 2017.11 -
- Код двигателя DASB
- Сторона встановлення: спереду
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: U*
- Напруга [В]: 12
- обмеження виробника: DENSO
- Діаметр 1 [мм]: 153
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 235
- Сторона встановлення: спереду
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: U*
- Напруга [В]: 12
- обмеження виробника: DENSO
- Діаметр 1 [мм]: 153
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з вбудованим регулятором
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 246
- Напруга [В]: 12
- обмеження виробника: DENSO
- Діаметр [мм]: 153
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 4
- Потужність [Вт]: 246
- Сторона встановлення: спереду
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: U*
- Напруга [В]: 12
- обмеження виробника: DENSO
- Діаметр 1 [мм]: 153
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 235
- Сторона встановлення: спереду
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: U*
- Напруга [В]: 12
- обмеження виробника: DENSO
- Діаметр 1 [мм]: 153
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з вбудованим регулятором
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 246
- Сторона встановлення: спереду
- для конструктивного варіанта модельного ряду: U*
- Напруга [В]: 12
- Діаметр [мм]: 153
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з вбудованим регулятором
- Кількість полюсів: 4
- Потужність [Вт]: 270
- Сторона встановлення: спереду
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: U*
- Напруга [В]: 12
- обмеження виробника: DENSO
- Діаметр 1 [мм]: 153
- Напрямок обертання: Напрямок обертання за годинниковою стрілкою
- Кількість полюсів: 2
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 235
- Сторона встановлення: спереду
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- для конструктивного варіанта модельного ряду: U*
- Напруга [В]: 12
- обмеження виробника: DENSO
- Діаметр 1 [мм]: 153
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з вбудованим регулятором
- Напрямок обертання: Напрямок обертання проти годинникової стрілки
- Кількість полюсів: 4
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Потужність [Вт]: 246