Повітряний патрубок для BMW 5 (E34) 525 iX 24V бензин 192 л.с.
- Модифікація 525 iX 24V
- Тпи кузова седан
- Мощность (л.с.) 192
- Объём 2494
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 141
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 1991.1 - 1995.08
- Код двигателя M50 B25 (256S1),M50 B25 (256S2)
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 79,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Довжина шланга [мм]: 220
- Матеріал: EPDM (етилен-пропіленовий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 20,2
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 14
- Довжина шланга [мм]: 450
- Сторона встановлення: зверху
- Вага [кг]: 0,095
- варіант обладнання: Alternator cooling
- для оригінального номера: 12 31 1 710 514
- Сторона встановлення: зверху
- Рік випуску з: 09.1992
- Вага [кг]: 0,095
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 24
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 24
- Довжина шланга [мм]: 200
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 79,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Довжина шланга [мм]: 220
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 24
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 24
- Довжина шланга [мм]: 200
- Сторона встановлення: Від витратоміра повітря до корпуса дросельної заслінки
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 79,5
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 74
- Довжина шланга [мм]: 220
- Рік випуску з: 199209
- Продуктивність турбокомпресора: Від трубного з’єднання до корпуса дросельного вузла
- Колір: чорний
- Матеріал: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)