Випускний клапан ГБЦ для RENAULT TRUCKS MAGNUM AE 470.18 471 л.с.
- Модифікація AE 470.18
- Тпи кузова Бортовой
- Мощность (л.с.) 471
- Объём 12000
- Кол-во цилиндров 0
- Кол-во клапанов 0
- Топливо Дизель
- Мощность 346
- Привод
- Годы выпуска 1996.11 -
- Код двигателя MIDR 06.24.65 C/42
- Номер двигуна TECDOC: 12189
- Код двигуна: MIDR 06.24.65 C/42
- Довжина [мм]: 175
- Матеріал: Біметал
- Хром-марганець-нікелева сталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Хромований шток клапана
- Загартований кінець штока клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 39,95
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 9,5
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Матеріал стрижня клапана: Хромкрем’яниста сталь
- Сторона встановлення: Вихідна сторона
- Довжина [мм]: 175,0
- Поверхня: з хромовим покриттям
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Броньоване гніздо клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 39,9
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 9,5
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Матеріал головки клапана: Нікель-хром-титан-алюмінієва сталь
- Матеріал стрижня клапана: Хромкрем’яниста сталь
- Довжина упаковки [см]: 5,2
- Ширина упаковки [см]: 5,2
- Висота упаковки [см]: 21,1
- Вага нетто [г]: 162
- Номер двигуна TECDOC: 12189
- Довжина [мм]: 175
- Матеріал: Біметал
- Хром-марганець-нікелева сталь
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Хромований шток клапана
- Загартований кінець штока клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 39,95
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 9,5
- Кут сідла клапана [градус]: 30
- Матеріал стрижня клапана: Хромкрем’яниста сталь
- Сторона встановлення: Вихідна сторона
- Довжина [мм]: 175,0
- Поверхня: з хромовим покриттям
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: Броньоване гніздо клапана
- Діаметр головки клапана [мм]: 39,9
- Діаметр стрижня клапана [мм]: 9,5
- Кут сідла клапана [градус]: 30,0
- Матеріал головки клапана: Нікель-хром-титан-алюмінієва сталь
- Матеріал стрижня клапана: Хромкрем’яниста сталь
- Довжина упаковки [см]: 5,2
- Ширина упаковки [см]: 5,20
- Висота упаковки [см]: 21,10
- Вага нетто [г]: 162,0