Головний гальмівний циліндр для KIA SORENTO II (XM) 2.2 CRDi Дизель 197 л.с.
- Модифікація 2.2 CRDi
- Тпи кузова SUV
- Мощность (л.с.) 197
- Объём 2199
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 145
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2009.11 - 2015.12
- Код двигателя D4HB
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з автоматичною коробкою передач
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 22
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 80
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- для ТЗ без DSC
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- для ТЗ без DSC
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Діаметр [мм]: 27
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- для ТЗ без DSC
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Діаметр [мм]: 27
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 27
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з DSC
- для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: для ESP
- Діаметр [мм]: 27
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- для ТЗ без DSC
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Динаміка гальма/руху: не для ESP
- Діаметр [мм]: 22
- Додатковий артикул / додаткова інформація 2: з баком гальмівної рідини
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з автоматичною коробкою передач
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 22
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 80
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з автоматичною коробкою передач
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 22
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 80
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з автоматичною коробкою передач
- Вага [кг]: 0,81
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 22
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 80
- Довжина упаковки [см]: 22,00
- Ширина упаковки [см]: 24,00
- Висота упаковки [см]: 14,00
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Австралія
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Північна Америка
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Північна Америка
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Рік випуску з: 07.2012
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для лівостороннього рульового керування
- Діаметр [дюйм]: 7/8
- Ø отвори [мм]: 22,23
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Виконання для країни: Російська Федерація
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Сторона встановлення: на головному циліндрі
- Вигляд коробки передач: для автоматичної коробки передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з системою динамічної стабілізації (VDC)
- Автомобіль з ліво-/правостороннім розташуванням керма: для правостороннього рульового керування
- Рік випуску з: 01.2010
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Тормозна установка: Mando
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 01.2010
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Тормозна установка: Mando
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 01.2010
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Тормозна установка: Mando
- Діаметр 1 [мм]: 22,2
- Матеріал: Алюміній
- Рік випуску з: 201001
- Вигляд коробки передач: Автоматична коробка передач
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Тормозна установка: Mando
- Діаметр 1 [мм]: 22,20
- Матеріал: Алюміній
- Діаметр [мм]: 22
- Розмір різьблення: M10X1
- Матеріал: Алюміній
- Ø фланця [мм]: 40,6
- 35,4
- Вигляд коробки передач: Повністю автоматична
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Номер двигуна TECDOC: 26070
- Номер двигуна TECDOC: 26070
- Номер двигуна TECDOC: 26070
- Номер двигуна TECDOC: 26070
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з автоматичною коробкою передач
- Внутрішнє різьблення [мм]: 9
- Кількість різьбових отворів: 2
- Ø отвори 1 [мм]: 22
- Відстань між отворами кріплення [мм]: 80
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ABS