Котушка запалювання для SUZUKI VITARA Cabrio (ET, TA) 1.6 i 16V (TA02, SE416) бензин 97 л.с.
- Модифікація 1.6 i 16V (TA02, SE416)
- Тпи кузова Вездеход открытый
- Мощность (л.с.) 97
- Объём 1590
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 71
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 1990.07 - 1999.03
- Код двигателя G16B
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- необхідна кількість: 1
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 01.1995
- Рік випуску до: 03.1998
- Кількість полюсів: 2
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску до: 03.1999
- необхідна кількість: 1
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Котушка запалювання розподільника
- Кількість полюсів: 2
- Номер шасі до: 150000
- Номер шасі: JSAETD01
- для конструктивного варіанту типу: SE416
- необхідна кількість: 1
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Від'єднання блоку:
- Конструктивний варіант: Escudo
- Vitara
- для конструктивного варіанта модельного ряду: Escudo
- Код двигуна: G16B
- Опір [Ом]: 0,98
- 12 000
- Кількість полюсів: 2
- Вага [кг]: 0,502
- Кількість приєднань: 2
- Код двигуна: G16B
- для оригінального номера: 33410-66D01-000
- Вага [кг]: 0,253
- Кількість приєднань: 3
- тільки у з'єднанні з: 7415
- Гарантія: Гарантія 5 років
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883021
- 883054
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 01.1995
- Рік випуску до: 03.1998
- Кількість полюсів: 2
- Версія: 10432
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Напруга [В]: 12
- Кількість приєднань: 3
- Система запалювання котушкова: для електронної системи запалювання (ЕЗ)
- Напруга [В]: 12
- Вага [кг]: 0,5
- Опір [Ом]: 1,1
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Опір [ком]: 11,72
- Вага нетто [кг]: 0,434
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 01.1995
- Рік випуску до: 03.1998
- Кількість полюсів: 2
- Версія: 10432
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 01.1995
- Рік випуску до: 03.1998
- Кількість полюсів: 2
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Код двигуна: G16B
- Опір [Ом]: 0,98
- 12 000
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 2
- Код двигуна: G16B
- Кількість приєднань: 3
- Напруга [В]: 12
- Довжина [мм]: 108
- Ширіна [мм]: 125
- Висота [мм]: 108
- Вага [кг]: 0,5
- Опір [Ом]: 1,1
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 1
- Номінальний опір [Oм]: 11,72
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Вага нетто [кг]: 0,434
- Напруга [В]: 12
- Вага [кг]: 0,317
- необхідна кількість: 2
- Обладнання / обладнання: для ТЗ без розподільника запалювання
- Кількість приєднань: 3
- Кількість входів/виходів: 2
- Система запалювання котушкова: для електронної системи запалювання (ЕЗ)
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- для оригінального номера: 3341057B10
- необхідна кількість: 1
- Система випуску ОГ: для ТЗ із заводським протисажним/пиловим фільтром
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Блокова котушка запалювання
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 199501
- Рік випуску до: 199803
- Кількість полюсів: 2
- Версія: 10432
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883021
- 883054
- Рік випуску з: 199501
- Рік випуску до: 199803
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1780
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Організаційний номер: 1943
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Організаційний номер: 1965
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- на вибір:
- Кількість полюсів: 3
- Альтернативний ремкомплект: 880152
- Рік випуску з: 199501
- Рік випуску до: 199803
- Вага [кг]: 0,50197
- Кількість приєднань: 2
- Код двигуна: G16B
- Вага [кг]: 0,253
- Кількість приєднань: 3
- Код двигуна: G16B
- Вага [кг]: 0,28
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883021
- на вибір:
- Кількість полюсів: 2
- Альтернативний ремкомплект: 880372
- Кількість отворів кріплення: 4
- необхідна кількість: 1
- Котушка запалювання: Блокова котушка запалювання
- Напруга [В]: 12
- Вага [кг]: 0,5
- Опір [Ом]: 1,1
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Опір [ком]: 11,72
- Вага нетто [кг]: 0,434
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 2
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883021
- Код двигуна: G16B
- Кількість приєднань: 3
- на вибір:
- Кількість полюсів: 2
- Альтернативний ремкомплект: 880372
- Кількість отворів кріплення: 4
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- на вибір:
- Кількість полюсів: 3
- Альтернативний ремкомплект: 880152
- Напруга [В]: 12
- Вага [кг]: 0,5
- Опір [Ом]: 1,1
- Кількість полюсів: 2
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Форма штепсельного корпусу: прямокутн.
- Опір [ком]: 11,72
- Вага нетто [кг]: 0,434
- Код двигуна: G16B
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 3
- Обладнання / обладнання: для ТЗ з розподільником запалювання
- Кількість полюсів: 2
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Серійний номер: ECZ-SU-010
- Рік випуску з: 01.1995
- Рік випуску до: 03.1998
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 85.30120A2
- Кількість полюсів: 2
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 85.30291A2
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Рік випуску з: 01.1995
- Рік випуску до: 03.1998
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 85.30120A2
- Кількість полюсів: 2
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Код двигуна: G16B
- Якість: OE EQUIVALENT
- для артикула №: 85.30291A2
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Версія: AS
- Нова деталь:
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Версія: AS
- Нова деталь:
- Кількість полюсів: 2
- Кількість полюсів: 3
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання DIN
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Версія: .0
- Нова деталь:
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Версія: .0
- Нова деталь:
- Вага [кг]: 0,15
- Довжина упаковки [см]: 26,80
- Ширина упаковки [см]: 14,40
- Висота упаковки [см]: 1,50
- Напруга [В]: 12
- Кількість полюсів: 2
- Кількість приєднань: 2,00
- Кількість входів/виходів: 1
- Напруга [В]: 12,00
- Кількість полюсів: 2,00
- Кількість приєднань: 1,00
- Кількість входів/виходів: 1
- Котушка запалювання: Блокова котушка запалювання
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Номери артикулів рекомендованих комплектуючих: 883021
- Рік випуску з: 199501
- Рік випуску до: 199803
- Кількість полюсів: 2
- Організаційний номер: 1780
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Організаційний номер: 1943
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Організаційний номер: 1965
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Версія: .0
- Нова деталь:
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Версія: .0
- Нова деталь:
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Версія: LGK
- Нова деталь:
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Версія: BN
- Нова деталь:
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Версія: BN
- Нова деталь:
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Кількість входів/виходів: 2
- Номінальна напруга [V]: 12
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- зі штекером свічки запалювання
- Кількість отворів кріплення: 2
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
- Кількість полюсів: 2
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Котушка запалювання: Конфігурація з’єднання SAE
- Конфігурація з’єднання DIN
- Код двигуна: G16B
- Кількість полюсів: 3
- Кількість входів/виходів: 2
- Номінальна напруга [V]: 12
- Котушка запалювання: Індивідуальна котушка запалювання
- зі штекером свічки запалювання
- Кількість отворів кріплення: 2
- Система запалювання котушкова: Система запалювання без розподільника (ПЗ)
- Кількість полюсів: 2
- Напруга [В]: 12
- Приєднувальне гвинтове різьблення: plug connection
- M6 screw thread
- Кількість полюсів: 3
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Версія: HQ
- Нова деталь:
- Номер двигуна TECDOC: 4917
- Кількість полюсів: 3
- Версія: HQ
- Нова деталь: