Комплект прокладок двигуна для VW PASSAT B5.5 Variant (3B6) 2.5 TDI 4motion Дизель 180 л.с.
- Модифікація 2.5 TDI 4motion
- Тпи кузова Универсал
- Мощность (л.с.) 180
- Объём 2496
- Кол-во цилиндров 6
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 132
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2003.01 - 2005.05
- Код двигателя BAU,BDH
- необхідна кількість: 2
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- з ущільненням штока клапана
- Номер тарифної позиції: 8484900000
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- Код двигуна: BAU
- необхідна кількість: 2
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- з ущільненням штока клапана
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- Код двигуна: BAU
- BDH
- необхідна кількість: 2
- 2
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- з ущільненням штока клапана
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- Код двигуна: BDH
- BAU
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- Номер двигуна TECDOC: 17047
- Код двигуна: BDH
- BAU
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- без ущільнення вихлопної труби
- Сторона встановлення: ліворуч
- праворуч
- Номер двигуна TECDOC: 17047
- Код двигуна: BDH
- BAU
- BDH
- BAU
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- з ущільненням штока клапана
- без ущільнення вихлопної труби
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- Код двигуна: BAU
- BDH
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- з ущільнювальним кільцем кулачкового вала
- з ущільненням штока клапана
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- Код двигуна: BDH
- BAU
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- Номер двигуна TECDOC: 17047
- Код двигуна: BDH
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- Від'єднання блоку:
- Код двигуна: BAU
- BDH
- необхідна кількість: 2
- 2
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненням штока клапана
- без ущільнення голівки циліндра
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- необхідна кількість: 2
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненням штока клапана
- без ущільнення голівки циліндра
- необхідна кількість: 2
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненням штока клапана
- без ущільнення голівки циліндра
- Від'єднання блоку:
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- необхідна кількість: 2
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненням штока клапана
- без ущільнення голівки циліндра
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільнювальним кільцем кулачкового вала
- з ущільненням штока клапана
- без ущільнення голівки циліндра
- Номер двигуна TECDOC: 17047
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення вихлопної труби
- без ущільнення голівки циліндра
- Сторона встановлення: ліворуч
- Номер двигуна TECDOC: 17047
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення вихлопної труби
- з ущільненням штока клапана
- без ущільнення голівки циліндра
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- з ущільнювальним кільцем кулачкового вала
- Специфікація: Kit per 6 Cilindri
- необхідна кількість: 2
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільненням штока клапана
- без ущільнення голівки циліндра
- Номер двигуна TECDOC: 17047
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: з ущільнювальним кільцем кулачкового вала
- без ущільнення голівки циліндра
- Специфікація: Kit per 6 Cilindri
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- Номер двигуна TECDOC: 17046
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- Номер двигуна TECDOC: 17047
- Код двигуна: BDH
- BAU
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення голівки циліндра
- без ущільнення вихлопної труби
- Номер двигуна TECDOC: 17047
- Додатковий артикул / Додаткова інформація: без ущільнення вихлопної труби
- без ущільнення голівки циліндра