
Повітряний патрубок для ISUZU D-MAX I (TFR, TFS) 2.5 DiTD 4x4 (TFS86_) Дизель 136 л.с.
- Модифікація 2.5 DiTD 4x4 (TFS86_)
- Тпи кузова Пикап
- Мощность (л.с.) 136
- Объём 2499
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Дизель
- Мощность 100
- Привод Привод на все колеса
- Годы выпуска 2007.01 - 2012.06
- Код двигателя 4JK1-TC

- Матеріал: Гума
- Вага [г]: 274
- Довжина 1 [мм]: 250
- Внутрішній діаметр 1(мм): 50
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50

- Матеріал: Гума
- Вага [г]: 274
- Довжина 1 [мм]: 250
- Внутрішній діаметр 1(мм): 50
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 50









- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 280
- Матеріал 1-го шару: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Арамід
- Матеріал 3-го шару: CR (хлоропреновий каучук)

- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 280
- Матеріал 1-го шару: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Арамід
- Матеріал 3-го шару: CR (хлоропреновий каучук)

- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 280
- Матеріал 1-го шару: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Арамід
- Матеріал 3-го шару: CR (хлоропреновий каучук)

- Кількісна одиниця: Штука
- Вага [г]: 280
- Матеріал 1-го шару: NBR (нітрил-бутадієновий каучук)
- Матеріал 2-го шару: Арамід
- Матеріал 3-го шару: CR (хлоропреновий каучук)



- Вага нетто [г]: 280

- Вага нетто [г]: 280

- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 201203
- Рік випуску до: 201206
- Продуктивність турбокомпресора: Холодна сторона
- для конструктивного варіанта модельного ряду: D-Max
- Колір: чорний
- Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 49,26
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 49,19
- Довжина шланга [мм]: 520
- Звернути увагу на брошуру:

- Від'єднання блоку:
- Рік випуску з: 201203
- Рік випуску до: 201206
- Продуктивність турбокомпресора: Холодна сторона
- для конструктивного варіанта модельного ряду: D-Max
- Колір: чорний
- Матеріал: Поліхлоропрен (неопрен)
- Внутрішній діаметр 1(мм): 49,26
- Внутрішній діаметр 2 (мм): 49,19
- Довжина шланга [мм]: 520
- Звернути увагу на брошуру:





