Вимикач стоп-сигналу для PEUGEOT 206 Хэтчбэк (2A/C) 1.6 16V бензин 107 л.с.
- Модифікація 1.6 16V
- Тпи кузова Xетчбэк
- Мощность (л.с.) 107
- Объём 1587
- Кол-во цилиндров 4
- Кол-во клапанов 4
- Топливо Бензин
- Мощность 79
- Привод Привод на передние колеса
- Годы выпуска 2001.06 - 2009.04
- Код двигателя NFU (TU5JP4)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 11.2002
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
Показати еще
![HELLA 6DD 008 622-171 HELLA 6DD 008 622-171](https://picture.new.by/images/2/68b0df0f9f703bffd8492639d70cf8039b75ca09.jpg)
- Рік випуску до: 10.2002
- Напруга [В]: 12
- Вигляд експлуатації: електричн.
- Тип складання: з гвинтовим кріпленням
- Кількість полюсів: 2
- Функції комбінованого перемикача: Розмикальний контакт
- Потрібно монтаж / демонтаж фахівцями!:
![HELLA 6DD 010 966-361 HELLA 6DD 010 966-361](https://picture.new.by/images/2/6c24259db9127358b2f830598b9c452b.jpg)
- Рік випуску з: 200211
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 4
- Колір штекера: сірий
- Потрібно монтаж / демонтаж фахівцями!:
![FACET 7.1091 FACET 7.1091](https://picture.new.by/images/159/dc0650cd9e840f1257425052b1f385bf89cb6fec.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску до: 10.2002
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Вигляд експлуатації: механічн.
![FACET 7.1194 FACET 7.1194](https://picture.new.by/images/159/a6a1131a69f99c2bc3c2e627cbd71befffadf268.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 11.2002
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
![FACET 7.1197 FACET 7.1197](https://picture.new.by/images/159/4d3963fa832af63df542dd0af3bdd60dc147bc8e.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 11.2002
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
![CALORSTAT by Vernet BS4589 CALORSTAT by Vernet BS4589](https://picture.new.by/images/215/25dd42320bbc71bb3552c59e09bcf3b8e4966b6a.jpg)
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Тип датчика: закрита конструкція датчика
- Кількість приєднань: 2
![CALORSTAT by Vernet BS4590 CALORSTAT by Vernet BS4590](https://picture.new.by/images/215/e04ca234016366ce8311aee9211dd8f2178c6059.jpg)
- Рік випуску з: 11.2002
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість приєднань: 4
![ERA 330704 ERA 330704](https://picture.new.by/images/234/46b85b6e60ea7f0f0cd3874fcc7ac0a065a14d03.jpg)
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 2
- Функції комбінованого перемикача: Розмикальний контакт
- Номер технічної інформації: circuit N.C.
![ERA 330716 ERA 330716](https://picture.new.by/images/234/3353ac56766ff59ab6c029f2686263f458925e40.jpg)
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 2
- Номер технічної інформації: circuit N.C.
![ERA 330718 ERA 330718](https://picture.new.by/images/234/643bcf4c8eb193c543b1d84063f7caabc5a0727a.jpg)
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 4
- Номер технічної інформації: circuit N.C.
- circuit N.O.
![EPS 1.810.091 EPS 1.810.091](https://picture.new.by/images/4005/850c013f378b48d4e0c9d78e492a580e6f4f0304.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску до: 10.2002
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Вигляд експлуатації: механічн.
![EPS 1.810.197 EPS 1.810.197](https://picture.new.by/images/4005/b7fd2899e58f57ff911d0ae684a082a8c149e83e.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 11.2002
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
![KW 510 091 KW 510 091](https://picture.new.by/images/4006/1e45d539b5db950cbb0b98ec3da7314d.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску до: 200210
- Вигляд експлуатації: механічн.
![KW 510 194 KW 510 194](https://picture.new.by/images/4006/66036442c93cdcab1c8d627eeeb8e6d8.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 200211
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
![KW 510 197 KW 510 197](https://picture.new.by/images/4006/83b374cac64fe42570465e3a795f376b.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 200211
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
![PATRON PE11020 PATRON PE11020](https://picture.new.by/images/4558/4f0b2a14de8a7cbd7bb3ab023ef5f057be781d89.jpg)
- Рік випуску з: 11.2002
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 2
![MEYLE 11-14 890 0002 MEYLE 11-14 890 0002](https://picture.new.by/images/144/2eb60d201c8d9d6a369b01feab94e84947133cee.jpg)
- Рік випуску до: 09.2002
- Організаційний номер до: 09457
- Вигляд експлуатації: вручну (ножне керування)
- Кількість полюсів: 2
- Звернути увагу на задані величини виробника трансп.:
![OSSCA 19770 OSSCA 19770](https://picture.new.by/images/4683/04caff2ae865718382b0b2df4a42735ad98ae1cb.jpg)
- Вигляд експлуатації: механічн.
![SASIC 9440002 SASIC 9440002](https://picture.new.by/images/260/431fd36fe558e2a4740847e9692cc3e7ba6ed6af.jpg)
- для оригінального номера: 453440
![SASIC 9440008 SASIC 9440008](https://picture.new.by/images/260/9056f16dc0d5f7da7ac3838a1ed849fa906fab44.jpg)
- для оригінального номера: 453452
![SASIC 9440003 SASIC 9440003](https://picture.new.by/images/260/6e928127129f9ccfa3d3a66e1b65127602b8c5c4.jpg)
- для оригінального номера: 453444
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 11.2002
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 4
![MDR EPS-1810 091 MDR EPS-1810 091](https://picture.new.by/images/4773/50b3ff7e66b33e18bdcfce996b650e9b.jpg)
- Рік випуску до: 200210
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Вага [кг]: 0,02
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Довжина упаковки [см]: 4,50
- Ширина упаковки [см]: 2,70
- Висота упаковки [см]: 6,20
![MDR EPS-1810 194 MDR EPS-1810 194](https://picture.new.by/images/4773/11af512c48a1552e7236c7f94a66866a.jpg)
- Рік випуску з: 200211
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Вага [кг]: 0,03
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Довжина упаковки [см]: 4,60
- Ширина упаковки [см]: 4,00
- Висота упаковки [см]: 9,80
![MDR EPS-1810 197 MDR EPS-1810 197](https://picture.new.by/images/4773/d2c51362eb59fbda8e0fa301e6ceb815.jpg)
- Рік випуску з: 200211
- Код двигуна: NFU (TU5JP4)
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вага [кг]: 0,03
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Довжина упаковки [см]: 4,60
- Ширина упаковки [см]: 4,00
- Висота упаковки [см]: 9,80
![WILMINK GROUP WG2151203 WILMINK GROUP WG2151203](https://picture.new.by/images/4832/6e081cb75e98b00c5890d4297cf98b8d.png)
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 2
- Функції комбінованого перемикача: Розмикальний контакт
- Номер технічної інформації: circuit N.C.
![WILMINK GROUP WG2151213 WILMINK GROUP WG2151213](https://picture.new.by/images/4832/b4c546d38adaed68c18b37f9d0749e15.png)
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 2
- Номер технічної інформації: circuit N.C.
![WILMINK GROUP WG2151215 WILMINK GROUP WG2151215](https://picture.new.by/images/4832/93bf1bb9fc506b0c37bb20d25e5c0799.png)
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 4
- Номер технічної інформації: circuit N.C.
- circuit N.O.
![HART 513 340 HART 513 340](https://picture.new.by/images/5251/da6cb5e236a907ae336be427c71fac6f.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску до: 200210
![HART 543 915 HART 543 915](https://picture.new.by/images/5251/3c199388848c2a1150593b2203bab940.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 200211
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
![HART 543 920 HART 543 920](https://picture.new.by/images/5251/9c40a22a499c56f8d95d239307688cb1.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 200211
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
![A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-1927 A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-1927](https://picture.new.by/images/5275/344e0b16ef2063800ec3d36fa19f99b7.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 200211
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ з ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
![A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-1929 A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-1929](https://picture.new.by/images/5275/485df165e87a50605708a2bc84d45d6b.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску до: 200210
- Вигляд експлуатації: механічн.
![A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-1939 A.Z. Meisterteile AZMT-49-020-1939](https://picture.new.by/images/5275/7dedd8fd08abd182261431db20a68bb4.jpg)
- Номер двигуна TECDOC: 15668
- Рік випуску з: 200211
- Тормозна динаміка / динаміка руху: для ТЗ без ESP
- Вигляд експлуатації: механічн.
![KRAW AN-2651 KRAW AN-2651](https://picture.new.by/images/5314/b8dacf689478870c2b9dec311f11d80f.png)
- Кількість полюсів: 2
- Колір корпусу: чорний/білий
![KRAW AN-2652 KRAW AN-2652](https://picture.new.by/images/5314/d5423ddf35bb2baaa73ce073b3c55e08.png)
- Кількість полюсів: 2
- Колір корпусу: чорний
![KRAW AN-2653 KRAW AN-2653](https://picture.new.by/images/5314/7b922cc7f413105fe9f011ab6bf44ab5.png)
- Кількість полюсів: 4
- варіант обладнання: ESPY
- Рік випуску з: 200211
- Вигляд експлуатації: електрон.
![COGEFA France 745.3440V COGEFA France 745.3440V](https://picture.new.by/images/6411/d8ed2658fe39abfeb8ce9c966d8f1f1d.jpg)
- варіант обладнання: ESPY
- Рік випуску з: 200211
- Вигляд експлуатації: електрон.
- варіант обладнання: ESPN
- Рік випуску з: 200211
- Вигляд експлуатації: електрон.
![Movelex M22714 Movelex M22714](https://picture.new.by/images/6533/5e2edf6c473a8e55750bb611fe0e043e.jpg)
- Вигляд експлуатації: механічн.
![Movelex M22766 Movelex M22766](https://picture.new.by/images/6533/91e2305a121822065e604b5f03fd6190.jpg)
- Вигляд експлуатації: механічн.
![AIC 55882 AIC 55882](https://picture.new.by/images/6558/2514e88dc446236f5803db144e925e15.jpg)
- Вигляд експлуатації: механічн.
- Кількість полюсів: 4
- Функції комбінованого перемикача: Розмикальний контакт
- Замикальний контакт